بحران انرژی در آمریکا می تواند بدترین بحران در 50 سال اخیر باشد

© AP Photo / Lynne SladkyFuel station
Fuel station - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
رئیس انجمن نفت و گاز ایالات متحده آمریکا: بحران انرژی در کشور می تواند بدترین بحران در 50 سال اخیر باشد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم استوارت، رئیس انجمن نفت و گاز ایالات متحده، گفت که بحران انرژی که این کشور اکنون تجربه می کند ممکن است سخت ترین بحران در 50 سال گذشته باشد و دولت ایالات متحده "راهبردی" برای حل این وضعیت ندارد.
استوارت به فاکس نیوز گفت: "ما احتمالاً در بدترین بحران انرژی در 50 سال اخیر قرار داریم.
وی افزود: قیمت دیزل و بنزین در بالاترین حد خود و ذخیره در پایین ترین حد خود قرار دارد.
وی افزود: "و صادقانه بگویم، همه اقداماتی که آنها انجام می دهند برای ما که در تلاش برای حل این مشکل هستیم، نتیجه معکوس است."
Американские военные инструкторы на Украине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
چین: آمریکا در پی سودجویی از بحران اوکراین است
همانطور که از داده های انجمن ترانسپورت آمریکا برمی آید، قیمت بنزین در ایالات متحده در روز شنبه با وجود تلاش مقامات برای مهار رشد، دوباره به بالاترین حد تاریخی خود رسید. بنزین در پمپ بنزین‌های کالیفرنیا گران‌ترین است، جایی که یک گالن به طور متوسط ​​۵.۹۲۶ دلار قیمت دارد.
دولت آمریکا افزایش قیمت سوخت را "افزایش قیمت پوتین" می‌خواند و عواقب محدودیت‌های اعمال شده در سراسر جهان بر خرید نفت روسیه را به عنوان بخشی از تحریم‌ها برای عملیات ویژه در اوکراین توضیح می‌دهد.
خود ایالات متحده واردات نفت، فرآورده های نفتی و گاز طبیعی مایع از فدراسیون روسیه را به کلی کنار گذاشته است. این کشور در تلاش برای خنثی کردن پیامدها، مقامات ایالات متحده در حال انجام مداخلات کالایی به میزان حدود یک میلیون بشکه در روز با هزینه ذخایر استراتژیک ملی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала