تصمیم نمایندگان کنگره امریکا برای افشای "بزرگترین اسرار" در جلسه استماع بشقاب‌ پرنده‌ها

© Fotolia / Nikolaynچرا نظامیان و دانشمندان بیش از این مخلوقات فرازمینی را نمی پالند؟
چرا نظامیان و دانشمندان بیش از این مخلوقات فرازمینی را نمی پالند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
نمایندگان کنگره ایالات متحده تصمیم گرفتند "یکی از بزرگترین اسرار در دوران مدرن" را فاش کنند، به همین دلیل، قرار است در 17 می سال روان برای اولین بار پس از چندین دهه، جلسه استماع علنی در مورد اشیای ناشناس پرنده برگزار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، آدام شیف، یکی از نمایندگان دموکرات کالیفرنیا و همچنین رئیس کمیته اطلاعات مجلس گفت که مردم به‌زودی در مورد پدیده های هوایی ناشناس و خطرات احتمالی برای امنیت ملی چیزهای زیادی خواهند دانستند.
جلسه استماع در یکی از کمیته های فرعی که متخصص در ضد جاسوسی، مبارزه با تروریسم و تکثیر سلاح‌های کشتار جمعی، دارند برگزار خواهد شد. قرار است در این جلسه دو شاهد حضور داشته باشند که یکی از آنها رونالد اس مولتری، معاون اطلاعات و امنیت وزارت دفاع امریکا و دیگری اسکات دبلیو بری، معاون اطلاعات نیروی دریایی ارتش است.
آدام شیف تاکید کرد که در مورد موضوع مشاهده بشقاب پرنده باید شفافیت کامل وجود داشته باشد، اطلاعات و مقامات فدرال ایالات متحده باید نقش کلیدی در حصول اطمینان از ارائه گزارش ها داشته باشند که گزارش ها به صورت مناسب ارائه و به اندازه کافی تجزیه و تحلیل شوند.
این نماینده کنگره گفت: هدف این جلسه این است که مردم بتوانند اطلاعاتی در مورد یکی از بزرگترین اسرار در دوران مدرن را از کارشناسان و رهبران جامعه اطلاعاتی به‌طور مستقیم دریافت کنند و با استفاده از حقیقت و شفافیت دور باطل پنهان کاری و گمانه زنی بیش از حد را از بین ببرند.
Художественное изображение НЛО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا: به دیدن آدم های فضایی عادت داشتم
به گفته آندره کارسون، رئیس کمیته برگزار کننده این جلسه و نماینده دموکرات ایندیانا، مردم امریکا از رهبران خود در دولت انتظار دارند و سزاوار آن هستند که به طور جدی هرگونه خطر احتمالی در مورد امنیت ملی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ به ویژه خطرهایی که ما به طور کامل آنها را درک نمی‌کنیم.
پس از جلسه استماع علنی در کنگره، یک جلسه غیرعلنی برگزار می‌شود که در آن مقامات می‌توانند بدون خطر افشای اطلاعات طبقه بندی‌شده صحبت کنند.
نوامبر گذشته، مشخص شد که پنتاگون از ایجاد یک واحد جدید در وزارت دفاع ایالات متحده برای بررسی داده‌های مربوط به اشیاء پرنده ناشناس خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала