Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک‌های تلخ سوارز در آخرین بازی برای اتلتیکو+ عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
لوئیز سوارز در آخرین حضورش برای اتلتیکو گریه کرد. او در حالی جدا می‌شود که احتمال دارد به بارسا بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیز سوارز بازیکن اتلتیکومادرید پس از تعویض در آخرین بازی خانگی تیم‌اش در یک ادای احترام احساسی، به شدت گریه کرد اما نگاه‌اش به بازگشت دراماتیک به بارسلونا است.
این مُهاجم 35 ساله پس از پایان قراردادش در پایان فصل و با گذراندن دو سال در مادیدی باشگاه پایتخت نشین را ترک خواهد نمود. سوارز روز یکشنبه در جریان تساوی 1-1 مقابل سویا بازی کرد تا این‌که در دقیقه 65 تعویض شد.
هنگامی که او به سمت بیرون از زمین می‌رفت هواداران در واندا متروپولیتانو به پا برخاستند و با شعارهای "اروگوئه، اروگوئه" در اطراف ورزشگاه 68000 نفری، او را تشویق نمودند. اما خروج برای مُهاجم افسانه‌ای آمریکای جنوبی بسیار احساسی بود.
هنگامی که او زمین را ترک می‌کرد، دوربین‌های تلویزیونی سوارز را در حال گریه کردن پس از ادای احترام از سوی طرفداران و کف زدن آنها ضبط کردند که وی روی نیمکت در حال اشک ریخاتن بود.
پس از بازی، بازیکنان اتلتیکو مادرید به همراه هافبک هکتور هررا که او نیز در تابستان باشگاه را ترک می‌کند، گارد افتخار به او شکل دادند. جدایی احساسی سوارز پس از آن اتفاق افتاد که اولین بازی او با 21 گل به اتلتیکو کمک کرد تا در فصل 2020/21 قهرمان لیگ شود و علی‌رغم کاهش این آمار به 11 در این فصل، دیگو سیمئونه همچنان به شدت از قدرت رقابتی و گلزنی‌اش تمجید کرد.
با این حال، دوران سوارز در صدر فوتبال اسپانیا ممکن است هنوز به پایان نرسیده باشد، با توجه به این‌که خوزه آلوارز هایا از ال چیرینگیتو گزارش می‌دهد که او ممکن است برای بازگشت شوکه کننده به بارسلونا آماده باشد. این روزنامه اسپانیایی مدعی است که ژاوی، سرمربی بارسلونا که پیش از این شش سال را در باشگاه کاتالانی گذرانده بود، حاضر است هم تیمی سابق خود را با دستمزد کمتری کنار بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала