اگر فنلند با ناتو بپیوندد، قوای روسیه در سرحدات تقویه می گردد

© Sputnik / Evgeniy Epanchintcev /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае
Военная техника во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
سناتور بوندارف: اگر فنلند با ناتو بپیوندد، روسیه نیروهای سرحدی خود را در این سمت بیشتر تقویه خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور بوندارف، رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون گفت: اگر فنلند به ناتو بپیوندد و تسلیحات ضربتی این اتحادیه در سرزمین این کشور مستقر شود، مسکو نیروهای ضربتی خود را در سرحدات مشترک تقویت خواهد کرد.
Постоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
اگر سویدن و فنلند عضو ناتو شود، روسیه تدابیر جدی نظامی می گیرد
فنلند روز یکشنبه رسما تصمیم خود را برای پیوستن به ناتو اعلام کرد.
این سناتور روسی در کانال تلگرامی خود نوشت: "در صورتی که تسلیحات تهاجمی و ضربتی ناتو در فنلند - در جوار سرحدات روسیه مستقر شود، ما سرحدات خود را تقویت خواهیم کرد، نیروهای مسلح ی در سرحدات را تقویت خواهیم کرد. هیچ چیزی امنیت روسیه را نمی تواند تهدید نمی‌کند" .
پیش از این ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در جریان گفتگوی تلفنی با همتای فنلاندی خود، ساولی نینیستو در ۱۴ مه، خاطرنشان کرد که کنار گذاشتن سیاست سنتی بی طرفی نظامی اشتباه خواهد بود، زیرا هیچ تهدیدی برای امنیت فنلاند وجود ندارد. به عقیده وی، تغییر در سیاست خارجی این کشور می تواند تأثیر منفی بر روابط روسیه و فنلاند بگذارد، روابطی که سال ها با روحیه حسن همجواری و همکاری شراکتی ایجاد شده و برای دو طرف سودمند بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала