Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق بارسا با گاوی؛ ستاره جوان تا 2027 تمدید می‌کند

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه‌های پابلو گاوی نتایج بسیار خوبی داشته و قرار است طرفین بزودی قرارداد جدید و 5 ساله امضأ کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پابلو گاوی 17 ساله، نمایش بسیار درخشانی در بارسلونا داشته و توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. این بازیکن اسپانیایی تا 2023 با بلوگرانا قرارداد دارد و بند فسخ وی 50 میلیون یورو است.
مشتریان گاوی تلاش‌هایی انجام دادند تا وی را قانع کنند و با پرداخت مبلغ فسخ قرارداد وی را به خدمت بگیرند. ستاره اسپانیایی اما اصرار به ماندن در نیوکمپ داشت و برای تمدید قرارداد با بارسلونا وارد مذاکره شد و حالا به نظر می‌رسد که طرفین به توافق نهایی دست یافته‌اند.
طبق ادعای فابریزیو رومانو، بارسلونا امروز ملاقات مستقیم با ایوان د لا پنیا ایجنت گاوی داشت. مذاکرات برای تکمیل قرارداد جدید تا جون 2027، نهایی شده و کار روی حزئیات کوچک ادامه دارد.
این خبرنگار مطرح و فعال بازار نقل‌وانتقالات می‌افزاید که بند آزادسازی فعلی [50 میلیون یورو] حذف خواهد شد و بارسا می‌خواهد مانند پدری و آنسو فاتی بند یک میلیارد یورویی را در قرارداد گاوی جا دهد.
لیورپول یکی از مشتریان پروپا قرص گاوی بود و حتی به این بازیکن پیشنهاد دستمزد چندین و چند برابر را داد اما بارسلونا در زمان معین مذاکرات را آغاز کرد و اجازه نداد تا این استعداد بزرگ از دست برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала