Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکاسل به دنبال دروازه بان منچستریونایتد

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل دروازه‌بان منچستریونایتد را زیر نظر گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه مالکیت باشگاه نیوکاسل انگلیس در اختیار عربستانی‌های قرار گرفت، آنها در تلاش هستند تا این باشگاه قدیمی را به یکی از قطب‌های فوتبال انگلیس تبدیل کنند.
سران این باشگاه انگلیسی در نیم فصل بازیکنانی نظیر "تریپیر" را به "سنت جیمز پارک" آوردند اما در تلاش هستند تا بتوانند برای فصل بعد بازیکنان خوبی را جذب کنند.
در همین راستا آنها ابتدا قصد دارند خط دروازه تیم خود را ترمیم کنند. گزینه اول آنها "دن هندرسون" دروازه‌بان ملی‌پوش و دوم شیاطین سرخ است.
هندرسون با بازگشت دخیا به اوج، دوباره جایگاهش را در ترکیب شیاطین سرخ از دست داده و این فصل برای تیمش چندان به میدان نرفته است تا در سال منتهی به جام‌جهانی در فکر جدایی باشد.
البته نیوکاسل در جنوری هم دنبال به خدمت گرفتن او بود اما با مخالفت شیاطین سرخ همراه شد. هندرسون تا پایان فصل 2025-2024 با شیاطین سرخ قرارداد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала