Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همکاری لالیگا با رئال؛ کهکشانی‌ها نسبت به لیورپول، دو روز بیشتر استراحت می‌کنند

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
سازمان لالیگا زمان برگزاری بازی‌های هفته پایانی این رقابت‌ها را اعلام کرد و قرار است رئال مادرید جمعه شب به مصاف رئال بتیس برود و سپس 8 روز استراحت خواهد کرد و به روز 28 می در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، برابر لیورپول قرار خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تا 12 روز دیگر در دیدار بسیار حساس و با اهمیت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت و کار بسیار سختی برابر تیم آماده یورگن کلوپ خواهد داشت.
در آستانۀ این دیدار سرنوشت‌ساز رئال مادرید فرصت بسیار خوبی برای استراحت دارد و با همکاری لالیگا، 8 روز استراحت خواهد کرد.
لالیگا دقایقی قبل زمان بازی‌های هفته پایانی رقابت‌های لالیگا را اعلام کرد که براساس آن بازی رئال مادرید برابر رئال بتیس، بازی نخست هفته سی‌وهشتم رقابت‌های لیگ اسپانیا است و ساعت 23:30 دقیقۀ جمعه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.
به این ترتیب رئال مادرید 8 روز استراحت خواهد کرد، در حالی‌ که بازی هفته پایانی لیورپول برابر ولورهمپتون، یکشنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد و این تیم 6 روز استراحت خواهد کرد که دو کمتر نسبت به قهرمانی اسپانیا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала