چرا امریکا از فعال شدن راکت های سرمات روسی می ترسد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationافزایش پوتنسیال هستوی روسیه متوجه نابودسازی سیستم دفاع ضد راکتی امریکا می باشد
افزایش پوتنسیال هستوی روسیه متوجه نابودسازی سیستم دفاع ضد راکتی امریکا می باشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
کارشناس نظامی در مورد حالت وحشتناک ایالات متحده از بابت فعال شدن سرمات-خطرناکترین راکت روسی توضیحات داد.
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین سیوکوف، دکتر علوم نظامی در 16 می توضیح داد که چرا ایالات متحده امریکا از راکت بالستیک قاره پیما(ICBM) "Sarmat" می ترسد.
به گفته سیوکوف، کشف وتعقیب این راکت تا آخرین ثانیه غیر ممکن است، زیرا هیچ تغییری در سطح وجود ندارد - پوشش شفت تا آخرین لحظه بسته است.
کارشناس نظامی: راکت «سرمات» را هیچ کدام سیستم مدافعه راکتی هدف قرار داده نمی تواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
راکت های سرمات تا 40 سال امنیت روسیه را تضمین می کند
این متخصص خاطرنشان کرد: با این همه، این راکتها حدود 10 تن وزن دارند و می توانند تمام قاره را نابود کنند.
سیوکوف به نقل از پورتال فدرال جنوبی گفت: این امر همراه با سایر ویرانی ها، نیم از تمدن روی زمین را و به طور عموم تمام غرب را به طور کامل محو خواهد کرد.
موشک Sarmat که در مرکز راکت سازی Makeev توسعه یافته است، با توجه به ویژگی های خود، قادر به غلبه بر هرگونه سیستم دفاع ضد راکتی موجود و آینده است و سلاح با بیشترین برد اهداف در جهان است. می تواند تا سرعت صوت شتاب بگیرد و در طول مسیر حرکت خود را تغییر بدهد. به همین دلیل، می تواند سرگلوله را در طول مسیرهایی که نابودی آنها را حتی با سیستم های دفاع ضد راکت امیدوارکننده (ABM) دشوارتر می نماید، حمل کند.
«سرمات» و «خنجر» چه اند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2018
«سرمات» و «کینجل» چه اند؟
در 14 ماه می، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده گفت که ایالات متحده از Sarmat و حامل وسایل نقلیه بدون سرنشین تحت البحری Poseidon خوشش نمی آید. این کشور بر محدود کردن یا ممنوعیت کامل استفاده از آنها اصرار دارد.
روسیه در 20 اپریل پرتاب آزمایشی Sarmat را با موفقیت انجام داد. این پرتاب اولین آزمایش از یک سری آزمایشات دولتی بود که پس از آن سرمات وارد خدمت قوای راکت استراتژیک خواهد شد. غند راکتی اوژور در قلمرو کراسنویارسک فعلاً برای تسلیح مجدد با یک سیستم راکتی جدید آماده می شود.
در همان روز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، خاطرنشان کرد که هیچ سلاح مشابه با Sarmat وجود ندارد. این مجموعه قادر است بر تمامی ابزارهای مدرن دفاع ضد موشکی غلبه کند. به گفته رئیس دولت، این مجموعه یک سلاح منحصر به فرد است که پتانسیل جنگی قوای مسلح روسیه را تقویت می کند و همچنین امنیت روسیه را در برابر تهدیدات خارجی به طور قابل اعتماد تضمین می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала