Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس بارسا دروازه‌ها را برای بازگشت مسی باز کرد

© AFP 2023 / SAMEER AL-DOUMYاللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا، با بازگشت لیونل مسی به این تیم موافق است و در مصاحبۀ گفته که دوست دارد ستاره آرجانتینی به نیوکمپ برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که خورخه مسی مدیربرنامه و پدر لیونل مسی، با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا تماس برقرار کرده است تا با او درباره امکان بازگشت ستاره آرجانتینی سابق بارسلونا به نیوکمپ صحبت کند.
این مسئله تا حالا رد و یا تایید نشده اما خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، درها را برای بازگشت برندۀ هفت توپ طلا به نیوکمپ باز کرده است و اظهار داشت که دوست دارد مسی در آینده به بارسا بازگردد.
امروز زمانی که دیوید ایبانز، بازیکن دپورتز کواترو از لاپورتا پرسید که آیا می‌خواهد مسی را در نیوکمپ ببیند، رئیس بارسا پاسخ داد:" بله، البته من آن را دوست دارم."
لاپورتا پیش از این اعتراف کرده بود که از رفتن مسی پشیمان نیست و گفته بود باشگاه از همه بزرگتر است. او همچنین تاکید کرده بود که غول‌ کاتالانی به دنبال امضای مجدد برندۀ کوپا آمریکا 2021 نیست زیرا در حال ساختن تیمی برای آینده هستند.
حالا به نظر می‌رسد که رئیس باشگاه دروازه‌ها را برای بازگشت مسی به بارسلونا در آینده باز گذاشته است. اینکه آیا چنین انتقالی محقق می شود یا خیر، باید دید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала