Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اشتوتگارت، جانشین احتمالی "لواندوفسکی" در بایرن

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ قطعی است و ساشا کالایچیچ مهاجم اتریشی اشتوتگارت جانشین وی در آلیانز آرنا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب این هفته حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که مذاکرات با لواندوفسکی برای تمدید قرارداد به خوبی پیش نرفته و این بازیکن پولندی خواستار جدایی شده است.
روبرت لواندوفسکی نیز پس از اتمام بازی هفته پایانی بوندسلیگا برابر ولفسبورگ که با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید، این موضوع را تایید کرد و اظهار داشت که ممکن آن بازی آخرین بازی وی با لباس بایرن مونیخ بوده باشد.
ستاره پولندی که قراردادش در پایان فصل 2022-2023 به پایان می‌رسد، خواهان پیوستن به بارسلونا است اما سران بایرن اصرار دارند که وی را تا پایان قراردادش حفظ خواهند کرد و اجازه جدایی به وی نمی‌دهند.
با این حال نشریه‌های آلمانی مدعی اند که باواریایی‌ها در صورت پیدا کردن جانشین مناسب برای ستاره پولندی، مجوز جدایی وی را صادر خواهند کرد.
در همین حال نشریه مونیخی TZ گزارش داده که ساشا کالایچیچ مهاجم اتریشی اشتوتگارت مورد توجه سران بایرن مونیخ قرار دارد و وی جانشین لواندوفسکی در آلیانز آرنا خواهد شد.
ساشا به دلیل درخشش در اشتوتگارت، مورد توجه تیم‌های بروسیا دورتموند و پاریسن‌جرمن نیز قرار دارد و دیده شود که فصل آینده برای چه تیمی توپ خواهد زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала