Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا پس از شکست مقابل نیوکاسل: آرسنال باید زهر بخورد!

© REUTERS / PAUL ELLISآرتتا
آرتتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
میکل آرتتا پس از شکست 2-0 آرسنال مقابل نیوکاسل اعتراف کرد که تیمش اصلا انتظارات را برآورده نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، نیوکاسل و آرسنال در هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با دو گل به سود میزبان به پایان رسید.
به این ترتیب آرسنال با تحمل دومین شکست متوالی، جایگاه چهارمی را از دست داد و به احتمال بسیار زیاد از حضور در لیگ قهرمانان در فصل آینده بازمی‌ماند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از پایان این بازی گفت:
"به شدت ناامید هستم. این شکست خیلی دردناک بود. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دست ما بود ولی اکنون در دست تیمی دیگر است. ما باید اورتون را ببریم و منتظر نوریچ بمانیم تا تاتنهام را شکست دهد که به نظر من خیلی احتمال کمی وجود دارد."
سرمربی توپچی‌های لندن در ادامه گفت:
"هنوز از نظر ریاضی این امکان وجود دارد به لیگ قهرمانان برسیم. اما ما باید سرمان را پایین بیاندازیم و بپذیریم که این عملکرد به هیچ وجه به استانداردهای لازم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک نیست."
آرسنال پیش از داربی پنج‌شنبه گذشته شمال لندن مقابل تاتنهام ، یک برد تا کسب رتبه چهار تیم برتر و بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از سال 2017 فاصله داشت.
اما شکست 3 بر صفر مقابل تاتنهام و به دنبال آن باخت مقابل نیوکاسل در سنت جیمز پارک، به این معنی است که آرسنال برای صعود به لیگ قهرمانان نیاز دارد که تیم آنتونیو کونته در مقابل نوریچ سیتی شکست بخورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала