Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضد حملۀ بایرن به بارسا بخاطرعلاقۀ این تیم به لوا

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
بایرن مونیخ می‌خواهد به بارسلونا بخاطر علاقه‌اش به روبرت لواندوفسکی ضد حمله بزند و عثمان دمبله را از این تیم به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می‌رسد اما تمایل این بازیکن به جدایی سبب شده مدیران این باشگاه دست‌وپاچه شوند و برای جذب جانشین وی جست‌وجوها را آغاز کنند.
بارسلونا جدی‌ترین مشتری ستاره لهستانی است و رسانه‌‎های نزدیک به این باشگاه‌ می‌گویند که طرفین برای امضای قراردادی سه ساله در تابستان امسالبه توافق دست یافته اند و بزودی مذاکرات میان دو باشگاه آغاز خواهد شد.
بایرن بابت علاقه بارسا به لواندوفسکی ناراحت است و تصمیم دارد تا انتقام سختی از این تیم بگیرد. این باشگاه قصد دارد عثمان دمبله را که قراردادش رو به اتمام است و تجربه بازی در بوندسلیگا را دارد، به صورت آزاد جذب کند.
این خبر از سوی چندین نشریه آلمانی به نشر رسیده و آن‌ها مدعی اند که سران بایرن با این کار می‌خواهند هم از بارسا انتقام بگیرند و هم ستاره جوانی که تجربه درخشان در بوندسلیگا دارد، دوباره به این لیگ برگرداند.
حالا دیده شود که اتفاق رخ خواهد داد و یا دمبله با بارسلونا تمدید خواهد کرد زیرا خوش‌بینی‌ها به ماندن ستاره فرانسوی در نیوکمپ زیاد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала