Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"نادال" آمادۀ حضور در رقابت‌های "تنیس آزاد فرانسه"

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
با وجود مشکلات و مصدومیت‌های مداوم، رافائل نادال اسپانیایی برای اشتراک در رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه آماده است و به صورت قطعی در این رقابت‌ها اشتراک می‎‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، رافائل نادال با انتشار تصویری از تمرینات کامل خود در آکادمی‌اش در مایورکا، نگرانی‌ها در مورد مشکلات مصدومیتش در آستانه مسابقات تنیس آزاد فرانسه کاهش داد و اعلام کرد که در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
او در این مورد نوشت:"چهارشنبه می بینمت، پاریس."
قهرمان 13 دوره رولان گاروس هفته گذشته گفته بود که اعلام کرد تمرین روزانه یک چالش است و پس از بروز آسیب دیدگی مزمن پا در جریان شکست او مقابل دنیس شاپوالوف در مسابقات آزاد ایتالیا، یک داکتر را با خود به پاریس خواهد برد.
رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه، از 22 می الی 5 جون مصادف با اول الی 15 جوزا در پاریس برگزار خواهد شد و به این ترتیب شاهد حضور مرد شماره پنجم رده‌بندی تنیس مردان خواهیم بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала