Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه‌ی سنگین نیمار برای به دست آوردن توپ فینال جام ملت‌های آفریقا+ عکس

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
در مراسم حراج خیریه توپ فینال جام ملت‌های آفریقا که توسط گایا برگزار شد؛ نیمار 160.000 یورو پرداخت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در مراسم فروش توپ فینال 2021 جام ملت‌های نیمار جونیور ستاره برزیلی باشگاه پاریسن‌جرمن رقم 160 هزار یورو پرداخت نمود و براساس آن حالا او حافظ توپ جام ملت‌های آفریقا 2021 است.
نیمار بالاترین قیمت پیشنهادی برای توپ مورد استفاده در فینال 6 فبروری در کامرون بود، زمانی که سنگال مصر را در ضربات پنالتی پس از بازی شکست داد و اولین عنوان خود را به دست آورد.
در این مراسم باشکوه تعدادی از بازیکنان پی‌اس‌جی از جمله کیلیان امباپه که به دنبال حمایت از تلاش گایا برای کمک به کودکان در این قاره بود، حضور داشتند که درآمد حاصل از حراج آن برای تأمین مالی مراقبت از HIV و سرطان برای کودکان در آفریقا استفاده می‌شود.
پیراهن‌های امضا شده از ستارگان پاریسی مانند کیلور ناواس دروازه‌بان، مارکو وراتی هافبک و کریم بنزما مهاجم رئال مادرید وجود داشت که به فروش رفت.
این توپ با توجه به امضای تمام بازیکنان سنگال که بخشی از تیمی بودند که مصر را 4-2 در ضربات پنالتی شکست دادند، جذاب بود. نیمار با حمایت از امور خیریه بیگانه نیست.
او در اپریل 2020 به عنوان اهدا کننده ناشناس معرفی شد که پنج میلیون ریال برزیلی 950000 دالر به امور خیریه برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرد.
با توجه به این‌که برزیل در بین کشورهایی است که بیشترین آسیب را از همه‌گیری جهانی گرفته ولی مهاجم PSG کمک مالی خود را بین یونیسف و صندوق کمک تقسیم کرد تا به کشورش کمک نماید تا با ویروسی که تاکنون جان 665000 نفر را در این کشور آمریکای جنوبی گرفته، مبارزه کند.
او همچنین سرمایه‌دار اصلی بنیاد خیریه خانواده‌اش، Instituto Projeto Neymar Jr مستقر در سائوپائولو است که از کودکان با پیشینه‌های فقیر حمایت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала