Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی‌ها با تمام توان در تلاش حفظ امباپه

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن برای جفظ کیلیان امباپه از هر راه ممکن تلاش می‌کند ولی در سمت دیگر رئال مادرید کار را تمام شده می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال پاریسن‌جرمن قصد ندارد که کیلیان امباپه را به این زودی‌ها از دست بدهد، و برای حفظ وی از هر راهی ممکن تلاش می‌ورزد اما از سوی دیگر رئال مادرید کار انتقال امباپه را نهایی می‌داند اما نتیجه آن هنوز مشکوک است.
این بازیکن نیز روز سه‌شنبه در سفر به قطر با افراد معتمدش دیدار کرد و تصمیم بر این است که تصمیم نهایی خود را باید بگیرد.
همانطور که مارکا گزارش داده؛ این بازیکن با رئال مادرید بر سر قرارداد آینده‌اش به توافق کامل دست یافته و با این حال او همچنان به حرف‌های باشگاه پاریسی گوش می‌دهد.
با دوحه تفاهم اقتصادی وجود دارد اما نه یک تفاهم ورزشی، بنابراین بعد از ظهر سه‌شنبه مذاکرات بیشتری انجام شده است.
و جالب این‌که پاریسی‌ها پا پیش گذاشته‌اند و قول داده‌اند که برای مهاجم فرانسوی تمام تلاش و فداکاری را انجام دهند.
این در حالی‌ست که امباپه خواستار تغییر بنیادی از بالا به پایین در پروژه پی‌اس‌جی شده است: او مدیر ورزشی لئوناردو را دوست ندارد، می‌ترسد که جایگزین مائوریسیو پوچتینو انتخاب درستی نباشد و جدایی‌های بزرگ و بزرگ را حیاتی می‌داند.
پاریسن‌جرمن از مهر ستاره‌اش برای ادامه کار در این تیم درخواست کرده تا به این مسائل فوتبالی رسیدگی کند. آنها انتظار دارند روزها جلسات بیشتری برگزار شود و همه نگاه‌ها به آخرین بازی فصل در پارک دو پرنس این آخر هفته باشد.
در این بین، رئال مادرید که از تابستان 2021 تمام تلاش خود را برای جذب او انجام داده؛ همچنان مطمئن است.
آنها همچنین تاکید کرده‌اند که قهرمان جهان در سال 2018 باید برای لوس بلانکوس بازی کند تا شانس خود را برای بُردن توپ طلا افزایش دهد.
نزدیکان امباپه خواهان احترام و صبر هستند. این مهاجم در آخرین لحظه در سال 2017 تصمیم گرفت به جای رئال مادرید به PSG بپیوندد و سال 2022 او را در موقعیت جدیدی از حداکثر فشار و تنش می‌بیند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала