Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه آماده خداحافظی؛ "فرش سرخ" مادرید زیرپای آقای ستاره!

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال مادرید خود را آماده میکند.
به گزارش اسپوتنیک، گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که امباپه در حال آماده شدن برای خداحافظی از پاری سن ژرمن است تا قراردادش را با رئال مادرید امضا کند.
فابریزو رومانو در صفحه اش نوشته است که امباپه امروز از قطر به پاریس سفر خواهد کرد تا با اعضای خانواده اش خداحافظی کند. به عقیده وی با وجودی که رئال هیچ واکنشی به این انتقال نشان نداده است، اما جذب امباپه حتمی است و این بازیکن بدون شک قراردادش را با قهرمان لالیگا به امضا خواهد رساند.
همچنین دو روزنامه مارکا و آ اس نیز شماره های امروز خود را به این ستاره فرانسوی اختصاص دادند.
"اول پاریس، سپس امباپه" تیتر امروز روزنامه آ اس است که به این اشاره میکند که رئال ابتدا میخواهد قهرمان لیگ قهرمانان در پاریس شود و سپس جذب امباپه را نهایی کند.
همچنین آ اس گزارش داده، امباپه پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه خواهد بود و بند آزادسازی او با قراردادی 5 ساله با امضای قراردادی 5 ساله، بزرگترین بند آزادسازی در فوتبال جهان خواهد بود.
روزنامه مارکا نیز با تیتر:"بله، امباپه توافق را برای تبدیل شدن به بازیکن مادرید نهایی کرده است." به نزدیک شدن این انتقال پرداخته است.
با این حال، روزنامه اتلتیک گزارش کرده است که پی اس جی با وجودی که تمام شواهد حاکی از رئالی شدن ستاره تیمش دارد، امیدش را برای تمدید قرارداد با او از دست نداده است.
پی اس جی پیشنهاد وسوسه انگیز تمدید قرارداد دو ساله با دستمزد سالانه 50 میلیون یورو خالص به اضافه پاداش در سال را ارائه داده است. همچنین این باشگاه حاضر به پرداخت مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو پاداش وفاداری به‌صورت جداگانه از دستمزد شده تا کیلیان امباپه را متقاعد به ماندن کند. این ستاره فرانسوی فعلا پاسخ خود را اعلام نکرده، اما تمام گزارش ها حاکی از آن است که امباپه انتخابش رئال مادرید است و او مستقیم به پی اس جی نه گفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала