Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید به دنبال تمدید با 6 ستاره کلیدی+عکس

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
نشریه ABC، مدعی است که سران رئال مادرید، قراردادهای وینیسیوس، رودریگو، ناچو، مودریچ، کروس و بنزما را بزودی تمدید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در فصل جاری عملکرد فوق‌العاده داشته و توانسته عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را به دست آورد و برای کسب جام لیگ قهرمانان اروپا، به تاریخ 28 می به مصاف لیورپول در پاریس خواهد رفت.
به دلیل همین عملکرد فوق‌العاده مدیران ارشد این باشگاه به فکر دادن پاداش به برخی‌ ستاره‌های تیم اند و می‌خواهند قرارداد 6 بازیکن تیم اصلی را تمدید کنند.
نشریه اسپانیایی ABC در گزارشی فهرستی از شش بازیکنی که رئال به فکر تمدید با آن‌ها است را منتشر کرده که نام‌های وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس، ناچو فرناندز، لوکا مودریچ، تونی کروس و کریم بنزما دیده می‌شود.
براساس این گزارش، مودریچ که تا پایان فصل با رئال قرارداد دارد، قراردادش تا پایان فصل 2022-2023 تمدید خواهد شد. قرارداد فعلی بنزما، کروس و ناچو نیز تا 2023 اعتبار دارد که به گفته این منبع، تا 2024 تمدید می‌شود.
در مورد وینیسیوس گفته می‌شود که قراردادش تا 2028 تمدید می‌شود. تمدید قرارداد رودریگو نیز منطقی است اما عجیب است که در این گزارش اشاره‌ای به میلیتائو نشده است.
رئال برای تمدید قرارداد آسنسیو و سبایوس دو بازیکنی که تا 2023 قرارداد دارند، دچار تردید است و در ماه‌های آینده در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала