کرملین: هر جنگی در نهایت به صلح می‌انجامد

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می‌گوید که پایان هر جنگی، صلح است و صدای روسیه سرانجام شنیده خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی کاخ کرملین در اظهاراتی در جمع خبرنگاران بیان داشت که هر جنگی به صلح می‌انجامد و ما با اطمینان روی پای خود خواهیم ایستاد.
پسکوف گفت: "روسیه سعی کرد صدای خود را به غرب برساند و بر سر اصول جدید امنیتی توافق کند، اما آن ها صدای ما را نشنیدند."
به گفته دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه صدای مسکو سرانجام شنیده خواهد شد و این پایان جنگ خواهد بود.
وی گفت: "هر جنگی به صلح ختم می شود و این صلح جایی خواهد بود که صدای ما در آن شنیده شود، جایی که ما در آن راحت و امن خواهیم بود و با اطمینان روی پای خود خواهیم ایستاد."
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی سازی و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала