Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش "آقای خاص" برای ربودن دیبالا از چنگ اینتر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
مورینیو سرمربی رُم قصد دارد تا ستاره آرژانتینی را به ورزش‌گاه المپیکو بیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریۀ لا ریپوبلیکای ایتالیا، ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی از مدیران رم خواسته که روی جذب دیبالا برای فصل آینده کار کنند و امیدوار است که بتواند او را برای پوشیدن پیراهن این تیم متقاعد کند.
روزنامه کوریره دلو اسپورت نیز با تایید این خبر به بحث پیرامون این موضوع پرداخت که فرانچسکو توتی نیز علاقه بسیاری به سبک بازی دیبالا دارد و روز گذشته چندین پست مربوط به او را در اینستاگرام لایک کرده است؛ این اقدام شاید بی‌ارتباط به نزدیک شدن او به رُم نباشد.
این در حالی‌ست که نیکولو زانیولو، ستاره رم، به احتمال زیاد در پایان فصل راهی یوونتوس خواهد شد و جذب دیبالا می‌تواند پاسخ مناسبی به این اتفاق باشد.
دیبالا در دیدار یوونتوس برابر لاتزیو برای آخرین بار با پیراهن بیانکونری در ورزشگاه خانگی این تیم و برابر هواداران به میدان رفت و با اشک از طرفداران تیم تورینی خداحافظی کرد.
این در حالی‌ست که چندین نشریۀ ایتالیایی از جمله گاتزتا دلو اسپورت پیش از این گزارش داده بودند که این بازیکن آرژانتینی در حال مذاکره با مدیران اینتر است و به احتمال زیاد قرار است از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود.
در هر صورت باید دید که بازیکن خط حمله یوونتوس بعد از وداع تلخ با این تیم راهی چه تیمی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала