Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا و افشاگری در خصوص امباپه؛ جذب لواندوفسکی آسان نیست!

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
خوآن لاپورتا میگوید به دلیل دستمزد بالای امباپه، بارسلونا به دنبال جذب او نیست.
رئیس بارسلونا در تازه ترین مصاحبه اش، ضمن صحبت در خصوص مسائل تیمش از جمله گزینه های نقل و انتقالاتی، در خصوص کیلیان امباپه ستاره مورد علاقه رئال مادرید نیز صحبت کرد.
لاپورتا در گفتگو با رادیو کاتالونیا ابتدا در خصوص شرایط بهبود بارسا گفت: "اگر بتوانیم یک یا دو طرح اقتصادی را قبل از 30 جون فعال کنیم، بخش بزرگی از بدهی باشگاه را پاک خواهیم کرد."
وی گفت:
"این اتفاق دیگر هرگز تکرار نخواهد شد، این یک اتفاق دیوانه کننده بود که دیگر نباید هرگز تکرار شود ما آن را به باشگاه القا می کنیم."
رئیس بارسا در خصوص امباپه نیز گفت:
"امباپه 50 [میلیون یورو] خالص می خواهد، ما نمی توانیم آن را بپردازیم و به همین دلیل به دنبال آنهم نیستیم. ما در مورد 30 میلیون خالص هم صحبت نخواهیم کرد."
لاپورتا در ادامه در خصوص عثمان دمبله، ستاره فرانسوی تیمش نیز صحبت کرد و گفت:
"او می‌خواهد بماند، اما گزینه‌های دیگری هم دارد که ممکن است او را وسوسه کند. پیشنهاد تمدید مدتی است که روی میز است، او در پایان فصل به ما پاسخ خواهد داد، البته ما دوست داشتیم زودتر جواب بگیریم، اما نمی توانیم این کار را به زور انجام دهیم. ما رابطه شخصی خوبی با همه داریم."
لاپورتا همچنین در خصوص علاقه بارسا به لواندوفسکی و احتمال بارسایی شدن گلزن لهستانی نیز صحبت کرد و گفت:
" بگذارید مسئولان تیم کارشان را انجام دهند، این انتقال آسان نیست. ما از لحاظ مالی وضعیت بدی را پشت سر می گذاریم. اولویت ما سر و سامان دادن به شرایط اقتصادی بارسلونا است. اگر بتوانیم این "سر و سامان دادن" را با موفقیت انجام دهیم، کاری که نظرم می توانیم انجامش دهیم؛ کار انتقال هایی که مشغول آنها هستیم را نهایی می کنیم."
رئیس بارسا در مورد آینده فرنکی دی یونگ نیز صحبت کرد و گفت:
"بازیکنانی در بارسلونا هستند که در بازار مشتری دارند. به همین دلیل ما بهترین کار را برای بارسلونا انجام خواهیم داد. اگر بتوانیم امور مالی باشگاه را سامان دهیم، نیازی به فروش بازیکن نداریم. هم من و هم ژاوی دوست داریم او بماند.
لاپورتا در ادامه به دنی آلوز برزیلی پرداخت که در این فصل با دستمزد کم به بارسا آمد. لاپورتا از او تشکر کرد و گفت امیدوار است این بازیکن با تجربه برزیلی در تیم بماند.
او در مورد آلوز گفت:
"او اهداف ما را برآورده کرده است. مدیران ورزشی تصمیم خود را به ما اطلاع خواهند داد. من دوست دارم او با تیم ادامه دهد."
لاپورتا همچنین امیدوار است که گاوی قرارداد جدیدی را با بارسا امضا کند و این ستاره جوان نیز در تیم حفظ شود.
او گفت: به او پیشنهاد دادیم و امیدوارم پاسخ مثبت بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала