مسکو: غرب با ارسال تسلیحات به‌کی‌یف به دنبال طولانی کردن درگیری است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که غرب با ارسال تسلیحاتی که کی‌یف از آن ها برای گلوله باران در قلمرو روسیه نیز استفاده می‌کند به دنبال به درازا کشاندن درگیری ها است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: "غرب به ارسال گسترده تسلیحات به رژیم کی‌یف ادامه می دهد، ما این روند را به عنوان حمایت مستقیم از ملی گرایان در تلاش برای به درازا کشاندن اقدامات نظامی می دانیم".
وی افزود که با تسلیحات غربی نظامیان روسی کشته می‌شوند و قلمرو روسیه هدف حمله قرار می گیرد.
به گفته زاخارووا، میزان تسلیحات ارسالی برابر با بودجه نظامی یک کشور بزرگ است. بریتانیا، فرانسه، امریکا لهستان و کشورهای حوزه بالتیک از جمله کشورهایی هستند که بیش از دیگر کشورها به تجهیز و ارسال تسلیحات به کی‌یف پرداخته اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد که بودجه ارسالی از سوی امریکا برای اهداف بشردوستانه نیست، بلکه با هدف کشتار و قتل عام انجام می گیرد.
وی در ادامه گفت: "این پول ها برای قتل است، این پول ها برای ادامه این فاز بحران برای کی‌یف ارسال می شود".
پیش از این، جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا از اختصاص بیش از 39 میلیارد دالر کمک نظامی دیگر به اوکراین خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала