Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک مصدوم دیگر برای لیورپول در آستانۀ فینال چمپیونزلیگ

© AFP 2023 / Oscar Del PozoМатч "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" в Мадриде
Матч Ливерпуль - Атлетико Мадрид в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
در دیدار برابر ساوتهمپتون، جو گومز مدافع انگلیسی لیورپول مصدوم شد و مشخص نیست که به بازی برابر رئال مادرید در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، می‌رسد یا خیر.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 28 می، دو تیم لیورپول و رئال مادرید، در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در پاریس به مصاف هم خواهند رفت و هر دو تیم دیدار حساس و جذابی در پیش دارند.
لیورپول که بازی‌های سختی نیز قبل از فینال دارد، ممکن برای این دیدار حساس ستاره‌هایی چون فابینیو، فن‌دایک و محمد صلاح را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
با این حال از انگلیس خبر می‌رسد که پس از جدال شب گذشته با ساوتهمپتون که با نتیجه 1-2 به سود سرخ‌ها به پایان رسید، مشکلات کلوپ بیشتر شده است.
به نقل از موندو دپورتیوو، لیورپول با آن که بازی را 2-1 برد، اما جو گومز درست قبل از پایان نیمه نخست، از ناحیه مچ پای چپ مصدوم شد. با این حال حضور او در فینال لیگ قهرمانان اروپا، برابر رئال مادرید در هالۀ از ابهام قرار دارد.
آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر یکشنبه شب هفته آینده است و آن‌ها باید به مصاف ولورهمپتون واندررز بروند. سرخ‌ها اگر به پیروزی برسند و سیتی برابر استون ویلا شکست بخورد، قهرمان لیگ برتر خواهند شد.
این در حالی است که مادرید عصر جمعه در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بتیس خواهد رفت. آن‌ها هشت روز فرصت خواهند داشت تا برای مصاف با لیورپول ریکاوری کنند و آماده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала