استرالیا به دلیل شیوع یک بیماری مرگبار در حالت آماده باش قرار گرفت

CC BY 2.0 / Takashi Ota / Ambulance South Melbourne ambulance
 South Melbourne ambulance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
پزشکان استرالیایی به دلیل شیوع بیماری کشنده موسوم به " آبله میمون" در حالت آماده باش قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه دیلی میل، پزشکان استرالیایی به دلیل شیوع به بیماری مرگبار جدیدی به نام "آبله میمون" در حالت آماده باش درآورده شدند.
گزارش ها حاکی از آن است که وزارت بهداشت استرالیا به سازمان های پزشکی عمومی توصیه کرده است که حرکت عفونت را در سراسر جهان تحت نظر داشته باشند تا از ورود آن به کشور جلوگیری شود. بزرگترین نگرانی مقامات استرالیایی تهدید شیوع اپیدمی آبله "میمون" در چین است.
علاوه بر این، پزشکان در استرالیا علائم را در داخل کشور زیر نظر خواهند داشت.
آبله‌میمون، شبیه به آبله انسانی است. علائم اولیه آبله میمون شامل تب، سردرد، درد عضلات، کمردرد، تورم غدد لنفاوی، لرز و خستگی است.
التهابات پوستی نیز ممکن است ایجاد شود که معمولاً روی صورت قبل از انتشار به سایر قسمت‌های بدن شروع می‌شود. در نهایت یک دلمه تشکیل می دهد و می افتد.
این بیماری در بسیاری از مناطق جهان سال‌ها است که ریشه‌کن شده و نمونه تازه‌ای از آن گزارش نشده است؛ با این حال طی سال‌های اخیر به ویژه پس از همه‌گیری ویروس کرونا، نگرانی از شیوع این ویروس بیشتر شده است.
پیشتر آژانس امنیت بهداشت انگلیس اعلام کرد که دو مورد دیگر در این کشور به آبله میمون مبتلا شده‌اند. نخستین مورد در 7 می شناسایی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала