Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت‌های زیر 16 سال کافا؛ افغانستان در آخرین دیدارش برابر ایران شکست خورد

© Photo / CAFA / تیم ملی 16 سالتیم ملی 16 سال
تیم ملی 16 سال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
تیم ملی فوتبال زیر 16 سال افغانستان، در چهارمین و آخرین دیدار در برابر ایران شکست خورد و بدون کسب پیروزی در این رقابت‌ها به کارش پایان داد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال زیر 16 ساله‌های افغانستان که در سه بازی قبلی‌اش در رقابت‌های قهرمانی زون مرکز آسیا موفق به کسب پیروزی نشده بود، در چهارمین دیدار نیز برابر ایران با نتیجه 0-1 شکست خورد و به کارش در این رقابت‌ها پایان داد.
نوجوانان افغانستان نسبت به دیدارهای قبلی نمایش خوبی در این دیدار برابر ایران داشتند و در نیمه نخست به تساوی بدون گُل دست یافتند.
شاگردان مسعودی در نیمه دوم اما موفق به بسته نگهداشتن دروازه‌ تیم شان نشدند و گُل دریافتند کردند. در نیمه دوم یار شماره 7 افغانستان با دریافت کارت سرخ اخراج شد و این تیم با یک بازیکن کمتر تا پایان بازی برابر حریف مقاومت کرد.
ایران که برای قهرمانی به پیروزی پُر گُل نیاز داشت، تا پایان بازی از گُل زده محافظت کرد و پس از 90 دقیقه با نتیجه 0-1 به برتری رسید و حالا باید منتظر نتیجه بازی تاجکستان و ازبکستان بماند و اگر در این آن دیدار ازبک‌ها به برتری برسند، با امتیاز مشابه (7) و تفاضل گُل بهتر به قهرمانی خواهند رسید.
افغانستان نیز با 2 امتیاز در جدول چهارم است و اگر قرقیزستان موفق به کسب امتیاز در آخرین دیدارش شود، ممکن به قعر جدول سقوط کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала