Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت ستارۀ مسلمان پی‌اس‌جی با پوشیده پیراهن ویژه در حمایت از همجنسگرایی

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
ادریسا گوئیه هافبک سنگالی پاریسن‌جرمن، در بازی روز شنبه این تیم برابر مون پلیه، با پوشیدن پیراهنی رنگین کمانی که از حقوق دگرباشان جنسی حمایت می‌کرد، مخالفت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن شنبه شب این هفته در ورزشگاه استاد دو لا موسون به مصاف مون پلیه رفت و با نتیجه 0-4 به برتری رسید.
در این دیدار ادریسا گوئیه هافبک سنگالی پاریسی‌ها غایب بود و به نظر می‌رسید که وی مصدوم باشد اما حالا فاش شده که به دلیل غیرفوتبال در این دیدار حضور نداشته است.
طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، گوئیه در بازی روز شنبه این تیم برابر مون پلیه، با پوشیدن پیراهنی رنگین کمانی که از حقوق دگرباشان جنسی حمایت می‌کرد، مخالفت کرده و آن را خلاف عقاید خودش عنوان کرده‌است.
این عمل گوئیه واکنش‌های منفی زیادی در فرانسه خلق کرده و بسیاری از سازمان‌هایی که از حقوق دگرباشان حمایت می‌کنند، خواستار وضاحت و حتی مجازات گوئیه شده‌اند.
گفته می‌شود که این نخستین بار نیست و گوئیه فصل گذشته نیز همین مقطع از فصل برای پی‌اس‌جی به میدان نرفت.
این در حالی‌ست که حمایت‌های زیادی نیز از گوئیه صورت گرفته و حتی رئیس جمهور سنگال از ستاره تیم ملی فوتبال کشورش به صورت علنی حمایت کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала