پاسخ زاخارووا به زلنسکی درباره تسلیم شدن ارتش اوکراین

© Sputnik / Ramil Sitsikov /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه، سخنان زلنسکی در مورد تسلیم شدن ارتش اوکراین در آزوفستال را دروغ خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه، اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین درباره تسلیم شبه نظامیان از آزوفستال را دروغ و تبلیغات خواند.
وی خاطرنشان کرد که زلنسکی خروج نظامیان اوکراینی از کارخانه آزوفستال را که بر اساس طرح پیشنهادی روسیه انجام می شود، به عنوان یک "عملیات بشردوستانه اوکراین" وانمود می کند.
زاخارووا گفت:" آنها درست با همین اظهارات است که دروغ ها و تبلیغات خود را بر اساس دروغ هایی که در تمام این مدت به کار می بردند، نشان می دهند. این کار آنقدر نمایشی و آشکار است که در وهله اول علیه خود آنها عمل می کند. وانمود کردن خروج مردم که برای چند هفته از سوی روسیه پیشنهاد شده بود، به عنوان یک عملیات ویژه با ماهیت بشردوستانه به تمام دنیا نشان می‌دهد که آنها چگونه در سال‌های گذشته تحت هدایت متخصصان آمریکایی و به طور کلی ناتو، دروغ گفتن را یاد گرفته‌اند."
پیش از این ماریا زاخارووا، گفته بود که مزدوران اسرائیلی در اوکراین، همراه با واحدهای کندک آزوف ( که علیه شبه نظامیان آن پرونده جنایی در روسیه تشکیل شده است)، می جنگند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала