پیش گویی پیامدهای جنگ سرد جدید با روسیه از سوی جاسوس سابق آمریکا

© Fotolia / Leo LintangThe hacking of the US Department of State's unclassified email system and a similar breach at the White House in October are connected
The hacking of the US Department of State's unclassified email system and a similar breach at the White House in October are connected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
پیلار، افسر سابق سیا، مسیر آمریکا در "جنگ سرد" جدید با روسیه را اشتباه خواند.
به گزارش اسپوتنیک، جاسوس سابق آمریکا طی یک پیش گویی اظهار می دارد که "جنگ سرد جدید" که توسط ایالات متحده با روسیه آغاز شد، می تواند به نتایج بسیار اسفناکی منجر شود. با چنین اظهاراتی در مقاله ای برای نشنال اینترست، یک کهنه کار اطلاعاتی آمریکا، یکی از اعضای ارشد مستقل در مرکز مطالعات امنیتی دانشگاه جورج تاون، پل پیلار، این اظهارات را بیان کرد.
به گفته وی واشنگتن برنامه های خود برای تضعیف روسیه را علنا ​​اعلام می کند و چنین نیتی دو مشکل دیگر برای ایالات متحده دارد.
اولاً، چنین نگرش صریح ضد روسی به نفع مسکو است. دومی بارها در مورد تهدید غرب صحبت شده است و کاخ سفید در واقع این سخنان را تایید می کند.
نویسنده مقاله خاطرنشان کرد: ثانیاً، چنین اظهاراتی توسط اعضای دولت بایدن حل و فصل اوضاع در اوکراین را بسیار دشوارتر می کند.
Руководитель Межрегионального координационного совета партии Единая Россия Ирина Яровая - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
مسکو: آزمایشگاه های آمریکا در اوکراین را می‌توان حضور ناتو در مرزهای روسیه دانست
این تحلیلگر که پیش از این ریاست بخش های تحلیلی سیا در خاورمیانه، خلیج فارس و جنوب آسیا را بر عهده داشت، گفت: اساساً ایالات متحده جنگ سرد جدیدی را علیه روسیه اعلام کرده است.
چنین اقداماتی در تضاد کامل با امنیت بین المللی است. تهدید دائمی یک بحران، خطر تبدیل شدن به یک جنگ واقعی را ایجاد خواهد کرد. پیلار گفت که همه اینها اقدام در مورد مسائل جهانی موارد علاقه مشترک را دشوار می کند.
جنگ سرد جدید با روسیه، درست مانند جنگ قبلی، نویدبخش خوبی نیست. با یک "لحظه تک قطبی" به پایان نمی رسد. این کارشناس نتیجه گرفت که ممکن است به هیچ وجه به پایان نرسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала