فواید رابطه جنسی برای صحت و کاهش وزن

© Fotolia / VgstudioПарень и девушка в постели
Парень и девушка в постели - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
متخصص ولادی و نسایی در مورد فواید رابطه جنسی برای کاهش وزن صحبت کرده گفت که بعضی اوقات تمرین در سالون های سپورت را با عشق ورزی جایگزین کند.
به گزارش اسپوتنیک، النا سولوماتینا، متخصص تغذیه، پاپایا را بهترین میوه برای کاهش وزن نامیده همچنان به افراد که می خواهند لاغر شوند، توصیه کرده است که انگور و کیله را کنار بگذارند.
سولوماتینا گفت که پاپایا برای کاهش وزن بهترین میوه است. به طور عموم، تقریبا تمام میوه ها و انواع توت های اسیدی می توانند برای کاهش وزن مناسب باشند، زیرا همه آنها کم کالری هستند، اما پاپایا بهترین آنها است.
Корзинка свежей клубники на выставке-ярмарке сельского туризма АгроТУР-2019 в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
بهترین میوه برای سوزاندن چربی های خطرناک شکم
متخصص توصیه کرد افرادی که رژیم غذایی دارند، از انگور و کیله خودداری کنند. او توضیح داد: "آنها حاوی مقدار زیادی گلوکز هستند. این متخصص همچنین مصرف کمتر خرما، خربوزه و تربوز را توصیه کرد.
به گفته این متخصص تغذیه، افراد کاهش وزن باید 70 درصد رژیم غذایی خود را از سبزیجات تشکیل دهند. او اشاره کرد که آنها سرشار از فیبر هستند. سولوماتینا گفت: "ما در هر صورت به آن نیاز داریم، و حتی بیشتر برای کسانی که در حال کاهش وزن هستند تا میکرو فلور روده را حفظ کنند."
این متخصص توضیح داد، بنابراین به جای چربی های حیوانی مانند مسکه، آووکادو به خوبی کار می کند. "گر چه چرب و پر کالری است. گاهی اوقات به دلیل این واقعیت که می تواند جایگزین سایر چربی ها شود، آن را توصیه می کنیم."
همچنین یک متخصص تغذیه توصیه کرد افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند، کلم را بیشتر در رژیم غذایی خود بگنجانند. اسید تارترونیک وجود دارد که از انتقال کربوهایدرات ها به چربی ها جلوگیری می کند. برعلاوه، مقدار زیادی اسید سوکسینیک در کلم ترش وجود دارد و اسید سوکسینیک در چرخه کربس نقش دارد، یعنی متابولیسم را سرعت می بخشد. بنابراین همه چیز سریعتر جذب و هضم می شود و انسان احساس انرژی بیشتری می کند. متخصص تغذیه گفت که این یک محرک طبیعی انرژی است.
با بهترین میوه چربی سوز آشنا شوید НГ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2020
با بهترین میوه چربی سوز آشنا شوید
سولوماتینا توصیه کرد از میان انواع توت ها، افراد کاهش وزن باید به زغال اخته، زغال اخته، تمشک، کرن بری وchokeberries توجه کنند. آنها گردش خون مویرگی را بهبود می بخشند. هرچه گردش خون ما بهتر باشد، دوباره فرآیندهای متابولیک سریعتر انجام می شود. سیانیدها و پلی فنل‌ها وجود دارد، خوب است که آنها را در آن گنجانده شود.
پیش از این، اکاترینا ولکووا، متخصص ولادی و نسایی در مورد فواید رابطه جنسی برای کاهش وزن صحبت کرده گفت که بعضی اوقات تمرین در سالون های سپورت را با عشق ورزی جایگزین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала