Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریکت؛ هندوکش و پامیر در فینال جام افغانستان سرسبز+ عکس

© Photo / تیم‌های کریکت پامیر و هندوکشتیم‌های کریکت پامیر و هندوکش
تیم‌های کریکت پامیر و هندوکش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
دو تیم کریکت هندوکش استرایکرز و پامیرلجندز با امتیاز بهتر به فینال مسابقات جام افغانستان سرسبز رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در آخرین بازی از سلسه مسابقات جام افغانستان سرسبز و راهیابی به بازی پایانی؛ امروز تیم‌های هندوکش استرایکرز و پامیرلجندز به مصاف هم رفتند که این دیدار را هندوکش با تفاوت 24 دوش به برتری رسید تا بدون هیچ شکستی گام به فینال بگذارد و حریف‌اش پامیر نیز با نت رن ریت بهتر دومین فینالیست رقابت‌ها شود.
در بازی امروز زردپوشان ابتدا قرعه را بردند و انتخاب توپ‌زنی کردند. این تیم طی 50 آور با از دست دادن 6 بازیکن؛ توانست 298 دوش را هدف تعیین نمود.
در بخش توپ‌ زنی برای هندوکش بهیرشاه محبوب 75، صدیق اتل 73، افسر زازی 68 و آصف موسی‌زی 48 دوش انجام دادند در حالی‌که در بخش توپ اندازی بلال سمیع سه ویکت و سمیع الله شینواری دو ویکت برای پامیر به دست آوردند.
در انینگز دوم تیم پامیر به توپ زنی پرداخت و طی 50 آور با از دست دادن 7 بازیکن تنها به 274 دوش دست یافت و نتوانست هدف داده شده را برآورده سازد و تن به شکست خورد.
شبیر نوری با 108 و شاهدالله با 90 دوش مهم‌ترین بازیکنان پامیر بودند که این تیم را به فینال رساندند. در حالی‌که نجات مسعود و خلیل گربٌز هر کدام سه ویکیت و ضیاءالرحمن یک ویکت برای هندوکش گرفتند. با نتیجه امروز؛ چهارمین برد متوالی برای هندوکش و سومین شکست برای پامیر به ثبت رسید.
با وضعیت تیم‌ها در رده‌بندی، فعلا تیم هندوکش استرایکرز با 8 امتیاز کامل و نِت رَن ریت 0.799 صدر جدول را در اختیار دارد.
تیم پامیر لجندز با 2 امتیاز و نِت رَن ریتِ 0.163- جایگاه دوم را اشغال کرد و راهی فینال شد و اما میوند دفندرز با کسب دو امتیاز از 4 بازی و نِت رَن ریتِ 0.649- در قعر جدول ماند و حذف گردید. در فرجام رقابت نیز شبیرنوری از تیم پامیر لقب بهترین بازیکن را گرفت.
گفتنی‌ست که دیدار پایانی بازی‌ها میان هندوکش و پامیر فردا جمعه از ساعت 9:00 بامداد به وقت کابل آغاز می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала