Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرامش کروس برای تمدید یا جدایی از رئال!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
تونی کروس تصمیم خود در مورد آینده اش در رئال مادرید را به تعویق انداخت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تونی کروس برای اولین بار در سال 2014 به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تا کنون جام‌های مختلفی را با این باشگاه فتح کرده است.
او که از زمان پیوستن تا کنون تعهدش را به این باشگاه نشان داده، حالا تبدیل به یک نقطه مرجع برای رئالی‌ها شده است. همه در سکوت، با سخت کوشی و احترام، که او یک بار دیگر در این فصل نشان داد، زمانی‌که مدیران رئال مادرید به او پیشنهاد دادند که قراردادش را که در سال 2023 منقضی می‌شود، برای یک سال دیگر تمدید کند.
کروس دریغ نکرد و گفت که زمان آن نرسیده، زیرا او ابتدا می‌خواهد قبل از این‌که باشگاه را به یک سال قرارداد دیگر متعهد کند، بداند چه احساسی در فصل آینده دارد.
پاسخ او صادقانه بود، نه به این دلیل که در مورد عملکرد احتمالی‌ خود تردید داشت، بلکه به دلیل وفاداری به رئال مادرید بود.
کروس ترجیح می‌دهد منتظر بماند تا ببیند بدن و سرش قبل از تعهد به رئال مادرید به او چه می‌گویند، زیرا او نمی‌خواهد سربار باشگاه باشد.
این بازیکن 32 ساله در مادرید و رئال خوشحال است، زیرا از فوتبال و سبک زندگی خود لذت می‌برد. مهمتر از همه، او اصولی دارد و آن اصول وفاداری به نشانی است که از زمان ورودش به پایتخت اسپانیا از آن دفاع کرده است.
او بیش از یک بار اعلام کرده که قصد ندارد دوران بازی خود را برای مدت طولانی تمدید کند و دوست دارد آن را در رئال مادرید به پایان برساند.
کروس هرگز مشکلی برای باشگاه ایجاد نکرده و آخرین تمدید او بدون مذاکره طولانی حل شد. این همان چیزی بود که هر دو طرف می‌خواستند و معامله به سرعت منعقد شد.
کروس از زمانی که به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمد هرگز جایگاه خود را به عنوان بازیکن اصلی از دست نداد.
کارلو آنچلوتی بازیکن سابق بایرن را ضروری می‌داند، بازیکنی که می‌تواند توپ را به جلو بیاورد و کارها را با دید باورنکردنی و توانایی پاس دادن خود شروع کند.
تمدیدهای دیگر در رئال مادرید
در همین حال مدیران رئال مادرید همچنین به ناچو فرناندز که نزدیک به توافق است، پیشنهاد تمدید داده‌اند در حالی‌که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو دو بازیکن دیگر که قراردادشان در سال 2023 به پایان می‌رسد هنوز آینده خود را تسویه نکرده‌اند.
اکنون همه چیز تا پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا در 28 می متوقف شده و همانطور که در مورد کیلیان امباپه و آمدنش اتفاق افتاد.
این باشگاه فقط به بازی لیورپول فکر می‌کند اگرچه صحبت از آینده اجتناب ناپذیر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала