Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی رئال برای فینال؛ آنچلوتی: "اکنون فقط به فینال فکر می‌کنیم"+ عکس

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
در حالی‌که رئال مادرید خود را برای خداحافظی با برخی ستاره‌ها آماده می‌کند اما آنها در حال آماده شدن برای فینال نیز هستند.
به گزراش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از بازی با رئال بتیس حاضر شد تا وضعیت‌اش را 9 روز مانده به فینال لیگ قهرمانان و نیز بازی فردا تجزیه و تحلیل کرد.
البته رئال مادرید برای خداحافظی با سه ستاره مهم اش که جایی در برنامه آنچلوتی ندارند نیز آماده می‌شود

امباپه: "اکنون فقط فینال لیگ قهرمانان اروپا را در نظر دارم."

ترکیب 11 نفر پاریس: "من در مورد یازده نفری که در پاریس شروع می‌کنند شک ندارم. تنها شک من این است که چه کسی مهم‌تر است. آنها که بازی را شروع می‌کنند یا آنها که بازی را تمام می‌کنند."

اینکه درباره امباپه صحبت می‌کنند، رختکن را اذیت می‌کند؟: "من همه اینها را می‌فهمم. ما به همه این چیزها عادت کرده‌ایم."

قهرمانی در لیگ قهرمانان یا آمدن امباپه؟: "مادریدیسمو در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا هیجان زده است و ما به قهرمانی در فینال چهاردهم فکر می‌کنیم، نه بیشتر."

وقتی از امباپه سوال می‌شود چه می‌گوید؟: "هیچ کس در این مورد از من نمی‌پرسد زیرا من به خیابان نمی‌روم. من به والدبباسو خانه‌ام با موتر می‌روم. به یکی از رستوران‌های خوبی که مادرید دارد می‌روم، اما آنها از من در مورد فینال می پرسند."

دو تونل: "نمی‌دانم. اما این درست است که ما دو تیمی هستیم که در مسابقات ملی قهرمان شده‌ایم. بازی خوب و سرگرم کننده‌ای خواهد بود. بتیس یک بازی با کیفیت انجام می‌دهد و همه ما از آن لذت خواهیم برد. دوست دارم بتیس را راهرو بسازم"

بیل و آینده‌اش: "قرارداد او به پایان رسیده، این که او فردا بازی کند یا نه مهم نیست. بیل بخشی از تاریخ این باشگاه بوده است. بیل قرار است در خاطره تاریخ مادرید بماند. او در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا مهم بوده است. جام... طبیعی است که همه این را تشخیص دهند."

چگونه ترجیح می‌دهید برای فینال آماده شوید، مانند لیورپول یا مادرید: "درست است که آنها هنوز برای لیگ می‌جنگند. در نهایت ما زمان بیشتری در این بازی داشتیم، اگرچه به آن فکر نکرده بودیم. تا روز دوشنبه هیچ چیز. اگرچه همه چیز را آماده کرده‌ایم."

قبل از فینال می‌ترسید؟: "نترس نه، نگرانی خواهد آمد. این در پیش نمایش می‌آید. وقتی نگرانی پیش می‌آید، از آن لذت می‌برم، خوشحالم که برای فینال آماده می‌شوم."

خداحافظی مارسلو، ایسکو و بیل: "من در این مورد با بازیکنان صحبت نکرده‌ام، زیرا همه ما روی شماره 28 تمرکز کرده‌ایم. تقریباً کل تیم آماده است و من باید ارزیابی کنم که کدام بازیکنان به دقایق بیشتری نیاز دارند."

یازده نفر ابتدا: "من به این فکر می‌کنم که به بازیکنانی که نیاز دارند دقایقی بگذارم. آلابا از دوشنبه با گروه تمرین می‌کن."

گرت بیل: "بیل تمرین کرده و هنوز صددرصد آماده نشده است. خواهیم دید که می‌تواند روی نیمکت بنشیند یا خیر. فردا باید دو بازیکن را روی سکوها بگذارم. او ممکن است به نیمکت برود یا نرود."

احساسات او در برابر بتیس: "ما می‌خواهیم به روشی خوب خداحافظی کنیم. البته هدفمان مثل همیشه است. داشتن پویایی خوب در تیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала