تحریکات جدید کی‌یف در منطقه سومسکایاست

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев
Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از آمادسازی تحریکات کی‌یف در منطقه سومسکایاست خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، می گوید که رژیم در حال آمادسازی تحریکات با استفاده از "هاوان" است، تا پاسخ روسیه و هدف قرار گرفتن خانه های مسکونی را تحریک کند.
او گفت: "براساس اطلاعات عملیاتی موثق، موجود در "سردین-بودا منطقه سومسکایاست" رژیم کی‌یف در حال آمادسازی یک تحریک ظالمانه دیگر با استفاده از "هاوان" است. ستیزه جویان کندک های های ناسیونالیست در حال برنامه ریزی برای گلوله باران قلمرو مرزی فدراسیون روسیه از محله هایی هستند که خانه های شخصی در آنجا قرار دارند تا آتشباری ساختمان های مسکونی با ساکنان محلی را از سوی روسیه تحریک کنند".
Украинские военнослужащие на бтр в городе Буча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
وزارت دفاع روسیه: سازمان های بین المللی جنایت های کیف را نادیده می گیرند
او تاکید کرد: "مقامات کی‌یف قصد دارند در آینده نزدیک از این اقدام صحنه‌سازی شده برای متهم کردن نظامیان روسی به گویا حملات بی‌رویه به غیرنظامیان که بدون دقت انجام می شوند استفاده کنند و به دنبال آن این خبر را در رسانه‌های اوکراینی و غربی و همچنین منابع اینترنتی بطور گسترده پوشش بدهند".
جنرال میزینتسف اظهار داشت که در جریان عملیات ویژه فدراسیون روسیه نیروهای مسلح این کشور بر خلاف تشکل های مسلح اوکراین، تمام قوانین بشردوستانه بین المللی را به شدت رعایت می کنند، با مردم محلی انسانی رفتار می کنند به لوازم غیرنظامی حمله نمی کنند.
وی در پایان افزود: "اقدامات جنایتکارانه و تحریکات رژیم کی‌یف بار دیگر نشان دهنده نگرش غیرانسانی کی‌یف نسبت به سرنوشت شهروندان خود و بی توجهی کامل به هنجارها و اصول حقوق بشردوستانه بین المللی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала