Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو؛ خداحافظی یا یک سال دیگر؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو
مارسلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
به اساس ادعای رسانه‌یی؛ نماینده مارسلو با سران رئال برای تمدید یک فصل دیگر ملاقات کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی "گُل تی‌وی" مدعی شده که کایو آلوز ایجنت مارسلو با نمایندگان رئال مادرید به هدف تمدید قرارداد این بازیکن برای یک فصل دیگر دیدار کرده است.
در حالی که یک ماه و نیم تا پایان قرارداد مارسلو زمان باقی مانده، احتمالا کاپیتان اول رئال این جمعه با هوادارانش خداحافظی نماید؛ زمانی‌که مادرید در آخرین بازی فصل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف بتیس می‌رود.
با این حال؛ وضعیت ستاره برزیلی می‌تواند وضعیت او را 180 درجه تغییر دهد: ملاقاتی بین ایجنت او (کایو آلوز که برادر همسرش نیز هست) و نمایندگان تیم رئال برگزار شده است.
این قرار با یک عامل کلیدی حدود 30 دقیقه به طول انجامید؛ این اولین تماس‌هایی است که برای تجدید احتمالی به نقطه اتحاد می‌رسد.

خود این بازیکن در ماه مارچ گذشته در برنامه "El Hormiguero" قصد خود را اعلام داشت: "من فراتر از آن فکر نمی‌کنم. همه چیز پایانی دارد اما من به این فکر نمی‌کنم. من می خواهم تمام زندگی‌ام را اینجا ادامه دهم. نه فقط من که تصمیم میگیرم."

در این صورت، مدافع برزیلی یک دوره دیگر در جمع رئالی‌ها ادامه خواهد داد.
مارسلو از تایید آنچلوتی برای ادامه پوشیدن لباس سفید برخوردار است. اگرچه او می‌داند که نقشش محدود خواهد بود، اما برتری او نسبت به بقیه هم تیمی‌هایش، او را به بازیکنی کلیدی در رختکنی تبدیل می‌کند که چهره‌اش، بنزما و مودریچ را به‌عنوان تکیه‌گاه اصلی‌اش برای بقیه بازیکنان تشکیل می‌دهد.
تعجب آور نیست اگر در جلسه فوق الذکر ادای احترامی باشد که باشگاه سفید به بازیکنی که وارد بازار زمستانی 2006 شده و یکی از 10 بازیکنی است که بیشترین بازی را در دوران رئال مادرید داشته است (بنزما از او پیشی می‌گیرد) بپردازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала