Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وراتی: آینده امباپه؟ مثل شما در انتظار تصمیم نهایی او هستم

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاریسن‌جرمن می‌گوید که در مورد آینده کلیان امباپه آگاهی ندارد و همانند سایر هواداران منتظر نهایی شدن تصمیم وی است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه با باشگاه پاریسن‌جرمن، تا اول ماه جون اعتبار دارد و این بازیکن گفته است که تا تاریخ 28 ماه می تصمیم نهایی خودش را اعلام خواهد کرد.
با این حال خبرنگاران تلاش دارند تا قبل از اعلام رسمی، در این مورد آگاهی حاصل کنند و هواداران فوتبال را در جریان بگذارند.
یکی از منایع که خبرنگاران دنبال آن‌ها هستند تا در مورد آینده امباپه بدانند، هم‎‌تیمی‌های او اند اما به نظر می‌رسد که حتی هم‌تیمی‌های وی نیز از تصمیم نهایی‌اش اطلاع ندارند.
امروز از مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاریسن‌جرمن در مورد آِینده امباپه پرسیده شد که وی پاسخ عجیبی داد و اظهار داشت که همانند سایر هواداران منتظر نهایی شدن تصمیم امباپه است و چیزی در این مورد نمی‌داند.
وراتی گفت:" این تصمیم اوست و من هم مثل شما منتظر تصمیم هستم. وقتی دیدم که کیلیان امباپه در مادرید است، معده درد شدم او بعداً به من گفت که فقط برای تعطیلات به آنجا رفته است‌."
این در حالی‌ست که در مادرید همه به این باور اند که امباپه با رئال به توافق دست یافته و بزودی قرارداد خودش را امضأ خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала