Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جدید اما کاملا دور از انتظار پی‌اس‌جی به امباپه+ عکس

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن با ارائه کنترول کامل بر عملیت ورزشی می‌خواهد کیلیان امباپه را حفظ نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال پاریسن‌جرمن این بار قصد دارد با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز دیگر برای ماندن کیلیان امباپه تلاش نماید.
قرارداد این بازیکن 23 ساله با پی‌اس‌جی در پایان فصل به پایان می‌رسد و اکنون او در آستانه پیوستن به رئال مادرید است.
اما علی‌رغم این‌که تنها 6 هفته تا آزاد شدن بازیکن زمان باقی‌ست، غول فرانسوی پیشنهادی خیره‌کننده به او داده تا وی را راضی به ماندن نماید.
به گزارش ال چیرینگویتو؛ پاریسی‌ها پیشنهاد داده‌اند که امباپه را از فصل آینده به عنوان مالک پروژه انتخاب کند، جایی‌که به او اجازه می‌دهد در تغییر سرمربی و این‌که هم تیمی‌هایش چه کسانی را باشند هم اظهار نظر کند.
این پیشنهاد علاوه بر پیشنهاد گزارش شده‌ی آنها؛ مبنی بر تبدیل شدن او به پردرآمدترین بازیکن فوتبال است و اسکای اسپورت مدعی است که پی‌اس‌جی حاضر است ماهانه 4 میلیون پوند به او بدهد. (دو برابر حقوق فعلی او)
اسکای اسپورت همچنین ادعا کرده که امباپه در صورت قرارداد مجدد با PSG، پاداش بزرگی تا 100 میلیون پوند دریافت خواهد کرد، از جمله امتیازات مربوط به حق تصویر و هرگونه پاداش برای مسائل داخل زمین.
ناصر الخلیفی رییس پاریسن‌جرمن گزارش داده که تصمیم به امباپه برای کنترل عملیات ورزشی به او این امکان را می‌دهد تا نظر خود را در مورد آینده‌ی مائوریسیو پوچتینو که پس از جدایی‌اش از لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی، با جدایی‌اش ارتباط دارد بیان کند.
پوچتینو در اپریل تاکید کرد که او و امباپه 100 درصد فصل آینده در پاریس می‌مانند اما به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به پایان فصل، اینطور نیست.
روزنامه‌های اسپانیایی مدعی شدند امباپه پس از بازی با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در 28 می، انتقالش به رئال را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.
"اول پاریس، سپس امباپه" تیتر سه شنبه AS است که به این واقعیت اشاره دارد که فینال قرار است در ورزشگاه استادو فرانس برگزار شود.
آنها گزارش می‌دهند که امباپه قصد دارد در هفته آینده با PSGخداحافظی کند و رئال پس از فینال رسما انتقال رایگان را اعلام دارد.
آ اس گزارش داد امباپه پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه خواهد بود و بند آزادسازی او با امضای قرارداد 5 ساله، بزرگترین بند آزادسازی در فوتبال جهان خواهد بود.
مارکا نیز چهره او را روی جلد برده و جلوی صورتش تیتر: "بله، امباپه توافق را برای تبدیل شدن به بازیکن مادرید نهایی کرده است." را منتشر کرد.

به نظر می‌رسد همه چیز به سرعت به سمت نتیجه‌گیری پیش می‌رود و در شب برگزاری مراسم اهدای جوایز لیگ 1 او گفت: "نمی‌توانم در مورد آینده‌ام بگویم، اما شما به زودی خواهید فهمید... تقریباً تصمیم گرفته شده است. این لحظه مناسب نیست، اما بله، بله... تصمیم من تقریباً انجام شده است."

او در مراسم اهدای جوایز برای سومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ 1 انتخاب شد.
امباپه با زدن 25 گل و ارائه 17 پاس گل به PSG کمک کرد تا عنوان قهرمانی لیگ را دوباره به دست آورد و در هردو آمار در صدر جدول تکیه زد، یعنی او در مجموع در این فصل 36 گل و 26 پاس گل به ثبت رساند.
تایید انتقال به رئال مادرید در نهایت به حماسه نقل و انتقالاتی که تقریباً یک سال است پایان می‌دهد.
رئال تابستان گذشته تلاش کرد امباپه را به خدمت بگیرد، اما پاریسن‌جرمن پیشنهادهای متعددی به ارزش 154 میلیون پوند را رد نمود. همه این‌ها بدان معنی است که آخرین بازی امباپه با لباس پاریسن‌جرمن می‌تواند بازی خانگی این شنبه با متز باشد که فصل لیگ آنها را به پایان می‌رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала