Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطورۀ منچسترسیتی در آستانۀ بازگشت به لیگ برتر

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر وینسنت کمپانی بازیکن اندرلیخت Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
وینسنت کمپانی بازیکن اندرلیخت Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
اسطورۀ منچسترسیتی احتمال به عنوان مربی به لیگ برتر انگلیس بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک، وبنسنت کمپانی، اسطوره منچستر سیتی، احتمالا به زودی به لیگ برتر انگلیس بگردد.
رسانه‌ها از او به عنوان مدعی اصلی برای پست سرمربی برنلی نام برده اند؛ اما این اتفاق مشروط به بقای برنلی در لیگ جزیره است.
با این حال، توافق برای آوردن این مربی 36 ساله به به این باشگاه انگلیسی بستگی به این دارد که برنلی از نبرد سقوط به چمپیونشیپ جان سالم به در ببرد یا خیر.
این تیم در حال حاضر و قبل از دیدار با استون ویلا، در رده هجدهم جدول قرار دارد. آنها در آخرین روز فصل نیز به مصاف نیوکاسل خواهند رفت.
کمپانی هم اکنون هدایت اندرلخت بلجیم را برعهده دارد، اما گفته می شود که نامزد اصلی پست سرمربی برنلی است؛ چرا که این تیم به دنبال جذب یک سرمربی دائمی جدید در پایان فصل است.
وینسنت کمپانی پس از انجام 360 بازی در طی 11 فصل حضورش در سیتی و کسب 10 جام معتبر، جایگاه خود را به عنوان یک اسطوره در اتحاد تثبیت کرد.
پس از جدایی از منچسترسیتی در پایان فصل 2018/19، او به عنوان بازیکن-مربی به اندرلخت رفت اما در آگست 2020 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و قراردادی چهار ساله برای حضور در پست سرمربی با اندرلخت به امضا رسانید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала