امریکا پول ندارد می خواهد از چین قرضه بگیرد

© Bank- Afghanistan Twitter تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)
تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
پُل سناتور امریکایی اظهار داشته است که امر یکا مجبور خواهد شد که از چین پول قرضه بگیرد تا بتواند 40 میلیارد دالر به اوکراین کمک نماید.
به گزارش اسپوتنیک، رند پول سناتور امریکایی طی سخنرانی به پارتال Breitbart اظهار داشت که امریکا مجبور خواهد شد مبلغ 40 میلیارد دالر از چین قرضه بگیرد تا بتواند به اوکراین کمک مادی نماید.
به گفته وی، بودیجه امریکا پول برای عملی نمودن مسوولیت های عمومی در مقابل کیف در دسترس نداد.
پولدارترین‌ و پول خرج کن ترین کشور های دنیا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
غرب بیش از 300 میلیارد دالر روسیه را دزدیده اند
پول پیشبینی نموده افزود: "فکر می کنم ، باید این را بدانیم که ما پول برای کیف نداریم، ما مجبور خواهیم شد که از چین قرض بگیریم تا وسایط به اوکراین بفرستیم".
وی افزود: " من به این نظر هستم که اکثریت سنا با قرضه چینی موافق هستند، منجمله اکثر جمهویتخواهان. اما وقتیکه بحث در مورد کمک نظامی به کشور دیگر باشد، ممکن آنها نخواهد بگویند که ما این پول را قرضه گرفته یم".
سنای ایالات متحده دیروز بسته کمکی جدید 40 میلیارد دالری به کیف را تصویب کرد و این لایحه را برای امضا به رئیس جمهور جو بایدن ارسال نمود. این برنامه شامل جنبه‌های نظامی، اقتصادی و بشردوستانه و همچنین تخصیص‌های مختلفی است که به هر نحوی با وضعیت این کشور مرتبط است. بایدن در ابتدا 33 میلیارد دالر درخواست کرد، اما کنگره تصمیم گرفت این مبلغ را افزایش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала