Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: دورتموند سرمربی خود را "اخراج" کرد

© AP Photo / Mark KepplerBorussia Dortmund logosu
Borussia Dortmund logosu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
مارکو رز سرمربی تیم فوتبال دورتموند از سمت هدایت این تیم اخراج شد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق اعلام رسمی باشگاه بوروسیا دورتموند، مارکو رُز سرمربی 45 ساله آلمانی این تیم به صورت غیر منتظره از سمت سرمربی‌گری این تمی اخراج شد.
این در حالی‌ست که دورتموند این فصل هم مثل فصول گذشته نتوانست مشکلی برای قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا ایجاد کند و به نظر می‌رسد که دورتموند در فصل آتی به دنبال تغییر این روند است.
تحلیل فصل 22-2021 باشگاه دورتموند منجر به قطع همکاری با مارکو رز شده است.
هانس یواخیم واتسکه، میشائیل تسورک و سباستین کل مدیران ارشد باشگاه دورتموند به همراه ماتیاس زامر، مشاور باشگاه به این نتیجه رسیدند که عملکرد مارکو روزه در فصلی که گذشت، متقاعدکننده نبوده و او از سرمربی‌گری دورتموند اخراج شد.
مارکو رز که تجربه هدایت سالزبورگ اتریش و مونشن گلادباخ را در کارنامه دارد، در 46 بازی روی نیمکت دورتموند نشست.
روزه در این 46 بازی 27 برد و 4 تساوی کسب کرد و 15 باخت در کارنامه‌اش ثبت شد. دورتموند با روزه نتوانست قهرمانی جامی شود و حذف از دی اف بی پوکال در مراحل ابتدایی مقابل تیم دسته دومی سن پائولی یکی از بدترین نتایج این سرمربی آلمانی بود. با این‌حال دورتموند مثل فصول گذشته به مقام نایب‌قهرمانی بوندسلیگا دست یافت.
باید دید که زرد وسیاه‌های وست فالن بجای رُز چه کسی را به عنوان سرمربی انتخاب خواهند کرد و در فصل بعد با مربی جدید چه نتیجه‌ای خواهند گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала