Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره برازیلی منچسترسیتی گران‌تر از ارلینگ هالند

© Photo / Action Images via Reuters / Jason Cairnduffگابریل خسوس/ ژسوس
گابریل خسوس/ ژسوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
مشتریان ستاره برازیلی منچسترسیتی به دلیل درخواست بلند این باشگاه، از خرید او پا پس کشیده اند.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی برای فروش گابریل ژسوس مبلغ 55 میلیون پوند طلب کرده است آن هم در حالی که آنها برای خرید هالند فقط 50 میلیون پوند به دورتموند پرداخته اند و همین مسئله باعث شده تا آرسنال عقب نشینی کنند.
با خرید ارلینگ هالند به نظر می رسد که منچسترسیتی چاره ای به جز فروش برخی مهاجمانش ندارد و محتمل ترین گزینه برای جدایی نیز گابریل ژسوس مهاجم برزیلی است که چاره ای جز ترک ورزشگاه اتحاد نخواهد داشت.
حضور ارلینگ هالند قطعا در ترکیب سیتی نقش مهمی خواهد داشت. تیم گواردیولا توانست با جذب ستاره نروژی یکی از مهمترین بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات را به خدمت بگیرد و سایر رقبا نظیر رئال مادرید را در خرید ستاره دورتموند شکست دادند.
درو اقع، آرسنال با اتمام قرارداد ادی انکتیا و الکساندر لاکازت به دنبال تقویت خط حمله خود هستند اما پرداخت چنین مبلغی را برای ژسوس گزاف می دانند و حاضر به پرداخت آن نیستند.
تیم های زیادی نظیر آرسنال، یوونتوس و اتلتیکو برای خرید گابریل ژسوس دست به کار شده اند و در نظر دارند که مهاجم برازیلی را به خدمت بگیرند اما مشکل این جاست که سیتی درخواست مالی بالایی داشته و همین مسئله باعث عثب نشینی مشتریانش داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала