پناهندگان اوکراینی به 14 میلیون رسیده است

© Sputnik / Ilia Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Беженцы из Мариуполя, добравшиеся до специального пункта, который организовали сотрудники МЧС ДНР, в селе Безыменное в Новоазовском районе
Беженцы из Мариуполя, добравшиеся до специального пункта, который организовали сотрудники МЧС ДНР, в селе Безыменное в Новоазовском районе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
UNICEF: تعداد عمومی افرادی که به دلیل جنگ مجبور به فرار (از جمله خارج از کشور) شده اند 14 میلیون نفر ارزیابی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به اساس مطالعات UNICEF که در وب سایت این سازمان منتشر شده است، از آغاز تشدید بحران اوکراین تا پایان فبروری، بیش از 8 میلیون نفر در خاک اوکراین آواره داخلی شده اند. بر اساس این متن، 52 فیصد از خانوارهای آواره حداقل یک فرزند بین 5 تا 17 سال دارند و 22 فیصد نیز دارای فرزندان زیر 5 سال هستند.
Здание Службы внешней разведки РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
سرویس اطلاعات خارجی روسیه: امریکا جنگجویان سازمان های تروریستی را برای جنگ به اوکراین میفرستد
UNICEF گفت: "تعداد عمومی افرادی که به دلیل جنگ مجبور به فرار (از جمله خارج از کشور) شده اند به 14 میلیون نفر می رسد. دسترسی به ادویه، غذا، صحت و خدمات طبی همچنان یک نیاز کلیدی است."
همانطور که این سازمان خاطرنشان کرد، از 24 فبروری، بیش از 300 هزار کودک از یونیسف حمایت شده اند و بیش از 1.3 میلیون نفر به آب سالم دسترسی پیدا کرده اند.
پیشتر گزارش شده بود که بیش از 1.3 میلیون پناهجو از دونباس و اوکراین وارد روسیه شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала