Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه - رئال؛ یکشنبه معلوم میشود!

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
انتظار میرود کیلیان امباپه روز یکشنبه در خصوص آینده فوتبالی اش اظهار نظر کند.
به گزارش اسپوتنیک، در این شب و روزها مهم ترین خبر بازار نقل و انتقالات دنیای فوتبال، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی است.
ستاره ای که نامش به رئال مادرید قهرمان لالیگا پیوند خورده و از سر روز یکشنبه با پایان قراردادش و با توجه به اینکه دیگر پی اس جی مسابقه ای ندارد، میتواند راهی تیم دیگری شود.
با وجودی که رسانه های معتبر تاکید بر رئالی شدن او دارند، اما مذاکرات رئال با این بازیکن به صورت بسیار آرام و در آرامش و سکوت برگزار میشود.
زیرا نه امباپه در خصوص آینده اش صحبت کرده و نه باشگاه رئال مادرید موقفی اعلام کرده است.
این در حالیست که پی اس جی نیز به هر دری میزند تا قرارداد ستاره ارزشمندش را تمدید کند.
در تازه ترین ادعا پاری‌سن‌ژرمن در آخرین پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد کیلین ام‌باپه حقوق ماهانه ۴ میلیون پوند را به ستاره فرانسوی ارائه داده است. در صورتیکه ام‌باپه این پیشنهاد را بپذیرد، تا حدی نقش مدیریتی در این باشگاه خواهد داشت و امکان تغییر سرمربی را نیز خواهد داشت. وی همچنین این امکان را خواهد داشت تا تصمیم بگیرد پاریسی‌ها برای به خدمت گرفتن چه بازیکنانی اقدام کند!

این خبر در حالی منتشر شده است که برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند پاریسی‌ها دیگر لباس ام‌باپه را به فروش نمی‌رسانند
از سویی دیگر بسیاری از خبرگزاری های دیگر از جمله سانتی آئونا خبرنگار فوت مرکاتو و لوپاریزین اعلام کردند که امباپه پس از آخرین بازی فصل پی اس جی برابر متز که روز شنبه برگزار خواهد شد، روز یکشنبه، سکوتش را خواهد شکست و تصمیم نهایی اش را رسانه ای خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала