Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسکتبال رئال هم "فینالیست" اروپا شد؛ آنهم با شکست "بارسا"

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر تیم بسکتبال رئال مادرید Баскетбол. Евролига. Финал четырех. Матч за 3-е место
تیم بسکتبال رئال مادرید  Баскетбол. Евролига. Финал четырех. Матч за 3-е место - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
تیم بسکتبال رئال مادرید با شکست بارسلونا به دیدار نهایی رقابت های سوپر لیگ اروپا راه یافت.
به گزارش اسپوتنیک، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپر لیگ اروپا، تیم های رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با برتری سه امتیازی با نتیجه 86 بر 83 به سود رئال مادرید و در نهاییت صعود این تیم به فینال رقابت ها به پایان رسید.
پس از تساوی دو تیم با حساب 11 بر 11 در کوارتر اول بازی، جدال دو تیم تقریبا 40 دقیقه با هیجان خاصی با نتیجه مساوی به پایان رسید، اما در نهایت نیمه اول به لطف بازی درخشان لطف نیکولا میروتیچ (26 امتیاز و 12 ریباند) به سود بارسلونا تمام شد.
با شروع نیمه دوم اما رئال مادرید به بازی برگشت و با درخشش فابین کازور که 18 امتیاز برای تیمش کسب کرد، نتیجه را برگرداند و و در نهایت در واپسین لحظان بازی بود که با اختلاف سه امتیاز بارسا را شکست داد و فینالیست اروپا شد.
رئال مادرید که هفتمین فینالش در 10 سال اخیر را برگزار خواهد کرد، روز شنبه این فرصت را دار تا با شکست تیم آنادلو افس ترکیه، قهرمانی اش در سوپر لیگ اروپا را پس از سال 2018 تکرار و با یازده قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات لقب بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала