Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قیمت احتمالی فروش ستارۀ امریکایی بارسلونا

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا تصمیم دارند تا مدافع امریکایی تیم شان را به فروش برسانند.
به گزارش اسپوتنیک، مدیران باشگاه بارسلونا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، تصمیم دارند سرجینیو دِست را در تابستان پیش‌رو بفروشند.
طبق گزارش‌ها، سران باشگاه کاتالانی آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی در حدود 25 میلیون یورو یا بیشتر برای سرجینیو دِست، این بازیکن را به فروش برسانند.
با توجه به رضایت ژاوی از عملکرد این بازیکنان در ترکیب تیمش، در چند ماه اخی، سرمربی بارسا به خوبی می‌داند که او ظرفیت بسیار بالایی دارد اما نتوانسته به اندازه دستمزدی که در این تیم دریافت کرده درخشان باشد.
از همین‌رو، شرایط مالی نه چندان خوب بارسا در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که سران بارسلونا به صورت جدی به دنبال فروش او برای خلاصی از پرداخت دستمزد این بازیکن و همچنین تامین بودجه برای جذب بازیکنان جدید باشند.
طبق گزارش‌ها، اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن سزار آسپیلیکوئتا به بارسلونا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به گوش می‌رسد و این اتفاق احتمال جدایی دِست از این تیم را بیش از پیش افزایش داده است.
دست دو سال پیش با قرارداد 21 میلیون یورویی با بارسلونا قرارداد بست و فروش او با قیمت 25 میلیون یورو می‌تواند نزدیک به 12 میلیون یورو در حسابرسی‌های بارسا به سود آنها باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала