Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رییس لالیگا به احتمال انتقال "امباپه" به رئال مادرید

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
رییس سازمان لالیگا به احتمال توافق رئال مادرید با مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن واکنش نشان داد.
اسپوتنیک: آینده کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی ژرمن همچنان نامشخص است و هر دو احتمال ماندن در پاری‌‌سن‌جرمن یا انتقال به رئال مادرید در مورد آینده او وجود دارد.
ساعات پیش مادر کیلیان امباپه در مصاحبۀ گفت این بازیکن هم با پاری‌سن‌جرمن و هم با رئال مادرید به توافق رسیده است و آینده او کاملاً به تصمیم خودش بستگی دارد.
در تازه‌ترین مورد، خاویر تباس، رییس سازمان فوتبال اسپانیا ملقب به "لالیگا" نیز به احتمال انتقال این ستاره فوتبال صحبت کرد و از انتقال امباپه به این تیم اسپانیایی ابراز خوشحالی کرد.
این مقام ارشد فوتبال اسپانیا در این خصوص گفت:
"فکر می‌کنم که امباپه به رئال مادرید یکجا خواهد شد اما با توجه به این که یک روز سفید است و یک روز سیاه، اخبار عوض می شوند اما فکر می‌کنم که این اتفاق رخ بدهد."
تباس در ادامه گفت:
"این حس وجود دارد که اگر می خواست قراردادش را تمدید کند، تا کنون کرده باشد اما ممکن است که اشتباه کرده باشم. با توجه به این که پای پی اس جی در میان است، نمی دانم که چه بگویم."
رییس سازمان لالیگا در پایان اظهار داشت:
"در پیشنهاد رئال مادرید ما کنترل کامل حق تصویر را در اختیار داریم و از سوی دیگر، بحث غرامت مالی وجود دارد که این قضیه را جبران می کند. پیشنهاد این دو باشگاه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد و برابر هستند."
قرارداد کیلیان ام باپه با پاری‌سن‌جرمن در پایان فصل به اتمام می رسد و این بازیکن به زودی بایستی تصمیم خود در مورد آینده اش را اعلام کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала