Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه در واتساپ به پرز چی گفت؟

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن، تصمیم نهایی خودش در مورد آینده را با ارسالی پیامی از طریق واتساپ به فلورنتینو پرز اطلاع داد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای آخر اخبار زیادی در مورد آینده کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن منتشر شد که اکثر آن بیان‌گر توافق این بازیکن با رئال مادرید بود و اکثر فوتبال‌دوستان به این عقیده بودند که وی پس از اتمام قراردادش راهی مادرید خواهد شد تا پیراهن کهکشانی‌ها برتن کند.
امباپه اما امروز تصمیم گرفت تا به رئال مادرید نپیوندد و با تیم فعلی‌اش تمدید کند. وی تصمیم نهایی خودش در مورد آینده را با ارسالی پیامی از طریق واتساپ به فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اطلاع داد.
وی در پیامش به پرز نوشت:" دوست دارم به شما اطلاع دهم که تصمیم دارم در پاریسن‌جرمن بمانم. می‌خواهم از شما تشکر کنم که این فرصت را به من دادید تا برای رئال مادرید بازی کنم؛ باشگاهی که از کودکی طرفدار آن بوده‌ام. امیدوارم تصمیم من را درک کنید."
گفته می‌شود که کیلیان امباپه قراردادی سه ساله با پاریسن‌جرمن امضا خواهد کرد و تا سال 2025 در پاریس خواهد ماند.
همچنان جدایی مائوریسیو پوچتینو سرمربی و لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن نهایی است و سران این باشگاه به دنبال گزینه‌های جانشین اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала