بایدن لایحه کمک 40 میلیارد دالری را به اوکراین امضا کرد

© Sputnik / Sergei Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا لایحه‌ ارائه حدود 40 میلیارد دالری کمک به اوکراین به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای تقویت حمایت نظامی از این کشور را امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتد پرس، "جو بایدن" رئیس‌جمهور امریکا امروز (شنبه) لایحه‌ای را برای ارائه نزدیک به 40 میلیارد دالر کمک به اوکراین به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای تقویت حمایت نظامی از این کشور امضا کرد.
این قانون که از سوی کنگره با حمایت دو حزبی تصویب شد، تعهد ایالات متحده به اوکراین را در زمان عدم اطمینان در مورد آینده جنگ تعمیق می‌کند. این بودجه برای حمایت از اوکراین تا ماه سپتمبر در نظر گرفته شده است.
جو بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2022
دگروال امریکایی از شکست سیاست بایدن در اوکراین خبر داد
قانون جدید 20 میلیارد دالر کمک نظامی که جریان ثابتی از سلاح‌های پیشرفته را تضمین می‌کند، همچنین 8 میلیارد دالر حمایت اقتصادی به طور عمومی، 5 میلیارد دالر برای رسیدگی به کمبود جهانی غذا که ممکن است در نتیجه فروپاشی کشاورزی اوکراین ایجاد شود و بیش از یک میلیارد دالر برای کمک به پناهندگان را شامل می‌شود.
طبق این گزارش، بایدن این لایحه را در شرایط غیرعادی امضا کرد.
به گفته یکی از مقامات کاخ سفید، از آنجایی که او در میانه سفر به آسیا است، یک مقام امریکایی نسخه‌ای از این لایحه را در یک پرواز تجاری به سئول برد تا رئیس‌جمهور امریکا آن را امضا کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала