Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره موناکو، هدف اصلی رئال در تابستان

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Молодежный ЧЕ-2021. Матч Россия – Франция
Футбол. Молодежный ЧЕ-2021. Матч Россия – Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
رئال مادرید پس از آن که در جذب امباپه ناکام ماند، حالا تمام توجه خود را به جذب اورلین شوامنی هافبک فرانسوی موناکو معطوف کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، 24 ساعت گذشته برای رئال مادرید بسیار سخت بوده زیرا این تیم با وجود نزدیکی به کلیان امباپه، فرصت جذب وی را از دست داد و این بازیکن فرانسوی در پاریسن‌جرمن خواهد ماند.
در حقیقت تمدید قرارداد امباپه تمام برنامه‌های رئال مادرید را برهم زده و مدیران این تیم در حال برنامه‌ریزی مجدد اند تا در پنجره نقل‌وانتقالات فعالیت مفید داشته باشند.
با این حال از اسپانیا خبر می‌رسد که مدیران رئال مادرید مصمم به جذب اورلین شوامنی، هموطن امباپه و ستاره موناکو اند و تصمیم دارند تا وی را برای تقویت خط میانی به خدمت بگیرند.
این بازیکن جوان از چند ماه قبل در برنامه‌های رئال مادرید جای گرفته بود اما به دلیل این که اولویت کهکشانی‌ها امباپه بود، مدیران این تیم تصمیم داشتند تا برای به خدمت گرفتن ستاره موناکو اقدام نکنند، اما حالا که کلیان تصمیم به ماندن در پاریس گرفته است، سران رئال تلاش خواهند کرد تا شوامنی را جذب کنند.
باشگاه فرانسوی برچسب 60 میلیون یورویی روی هافبک ملی‌‌وش خود گذاشته و دیده شود که رئال موفق به جذب این بازیکن خواهد شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала