Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادر امباپه: هیچ توافقی با رئال نداشتیم

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
هواداران رئال مادرید از تصمیم کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد خود با پاریسن‌جرمن کاملاً ناراحت و ناامید هستند، اما مادر این مهاجم فاش کرد که هرگز توافقی برای رفتن وی به مادرید وجود نداشته است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در ماه‌های آخر تمام تلاش خودش را انجام داد تا کلیان امباپه قانع سازد و وی را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.
رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید معتقد بودند که طرفین به توافق رسیده‌اند و در پایان فصل امباپه به مادرید سفر خواهد کرد تا با کهکشانی‌ها قرارداد امضأ کند.
بر خلاف این باور امروز رسانه‌های مطرح اسپانیایی و فرانسوی مدعی شدند که امباپه برای ماندن در پاریسن‌جرمن و تمدید قرارداد با این تیم به توافق کامل رسیده و بزودی قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.
این خبر همانند بمبی ترکید و بسیار از خبرنگار امباپه را متهم به وعده خلافی کردند. یکی از خبرنگاران فدریک هرمل بود و وی در توییترش نوشت:" در دنیای فوتبال کسانی هستند که به قول خود عمل می کنند. و سپس امباپه…"
این توییت هرمل واکنش مادر امباپه را به همراه داشت و وی مدعی شد که هیچ‌گونه توافقی با رئال مادرید نداشته اند.
فایزا لاماری در پاسخ هرمل نوشت:" آقای هرمل. وقتی نمی‌دانید، دهان خود را ببندید… هرگز توافقی حاصل نشد."
مادر امباپه نقش زیادی در تصمیم پسرش برای آینده داشت و با هر دو باشگاه مذاکراتی انجام داد که در نهایت با پاریسن‌جرمن موافقت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала