Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: امباپه؟ از من سوال دیگری بپرسید؛ لوا یکی از گزینه هاست

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
ژاوی سرمربی بارسلونا در نشیت خبری آخرین بازی فصل علاقه باشگاه به مهاجم بایرن را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری آخرین دیدار فصل که فردا برابر ویارئال برگزار خواهد شد، در خصوص وضعیت تیمش و بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.
ژاوی ابتدا در خصوص بازی فردا گفت:
این بازی هم نتیجه اش مهم است، میخواهم تیمم را با احساس خوب در بازی ببینم. ویارئال حریف سختی است و باید خیلی کم اشتباه بازی کنیم. ما پیشرفت خوبی کرده ایم و از شرایطی نجات پیدا کردیم که میتوانست به ما ضربات بیشتری بزند. من همیشه از خودم انتظار و خواسته بیشتر دارم.
خرید بازیکن
رئیس این قول را به من داده است، باید صبر کنیم و این را به آنان واگذار کنیم. با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه کارهایی خواهیم کرد.
ام باپه؟
از من سوال دیگری بپرسید. امباپه خودش میداند که چه میکند. امیدوارم خوشحال باشد. من وارد این بحث نمیشوم. این سوال را درک نمیکنم.
دمبله و فرانکی دی یونگ
فردا شب شاید آخرین بازی دمبله باشد، ممکن هم است او تمدید کند. نظر من در مورد او مثبت است. او بازیکن تعیین کننده ای است. باید خوش بین باشم. در مورد دی یونگ نیز نظر این است که او بازیکن خوب و مهمی باری ما است. اما شرایط او به وضعیت اقتصادی تیم بستگی دارد.
خرید لواندوفسکی
بله او یکی از گزینه‌ها و احتمالات است، مذاکراتی با او در حال انجام است اما هنوز یک‌سال از قرارداد او باقی‌مانده‌ و جذب او آسان نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала