Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه - یونایتد؛ مسیری که با "پوگبا" گره خورده است

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
به نظر میرسد ستاره فرانسوی یونایتد دوباره به تیم سابقش بر میگردد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از دیگر ستاره هایی که در پایان فصل قراردادش به پایان میرسد و احتمال جدایی آن از جمع شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس میرود، پل پوگبا است.
پوگبا که در طی دو فصل گذشته همیشه سرخط خبرهای نقل و انتقالاتی از جمله پیوستن به رئال، پی اس جی و یووه بوده است، به نظر میرسد تصمیمش را برای عدم تمدید با تیم و جدایی از جمع یونایتدی ها جدی است.
با این حال علاقه وی به تورین و همچنین بلعکس، باشگاه سابق یوونتوس به او، باعث شده تا وی دوباره در مسیر تورین قرار بگیرد.
طبق آخرین گزارش ها، یوونتوس با رافائلا پیمینتا، مدیربرنامه‌های این ستاره 29 ساله توافق رسیده و پوگبا با قراردادی سه ساله به ارزش 10 میلیون یورو که شامل حقوق سالیانه و پاداش میشود، به یووه خواهد پیوست.
بازگشت های جالب پوگبا در مسیر یونایتد و یووه
پوگبا در سال 2012 به صورت رایگان از منچستریونایتد به یووه پیوسته بود اما در سال 2016 و پس از رسیدن به اوج، با انتقالی 105 میلیون یورویی به جمع شیاطین سرخ برگشت. حالا او پس از شش سال دوباره راهی یوونتوس خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала